من انقلابیم
رفتن به جبهه در تقدیرم نبود، در جنگ نرم برای خدا می‌نویسم





خرداد 1395
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        



رتبه

  • رتبه کشوری دیروز: 13
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 8
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 1
  • رتبه 90 روز گذشته: 16
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1

ماه رمضان و نزول کتب آسمانی ...

پیامبر خدا صلی الله علیه وآله فرمودند:

صحف ابراهیم، در شب اول ماه رمضان نازل شد.

تورات، شش شب از ماه رمضان گذشته ،نازل شد.

انجیل ،سیزده شب از ماه رمضان گذشته، نازل شد.

زبور،هیجده شب  از ماه رمضان گذشته ، نازل شد.

و قرآن، در بیست و سوم ماه رمضان، نازل گشت.

الکافی ج2 ص629

موضوعات: آموزنده  لینک ثابت
[یکشنبه 1395-03-23] [ 02:30:00 ب.ظ ]

دلنوشته های رمضانیم 4 ...

ای قافله برخیز که هنگام اذان است

از این ره تاریک هزاران گذران است

برخیز و بزن تیر به اهریمن ودشمن

بگذار بترسند که تیرت به کمان است

در پشت در معشوق آواره و غمگینم

بگذار بگریم من در حالت مسکینم

شور و سحری دارد عشق دگری دارد

باز آی به سوی من این رشته سری دارد

دوست می دارم در این خیمه نگهبانی کنم

اشک چشمم را برای یار قربانی کنم

رقیه رقمی دانش آموخته سطح دو

 

موضوعات: سروده های طلاب, دلنوشته  لینک ثابت
[چهارشنبه 1395-03-19] [ 11:42:00 ب.ظ ]

من چشمم را برای خواندن قرآن می خواهم ...

برنامه روزانه تلاوت قران یکی از ویژگی های حضرت امام« رح»در کنار کارهای مهم روزانه ، هرگز تلاوت قرآن را ترک نمی کردند.ایشان دقیقا سر ساعت مشخص روزی هفت مرتبه قران تلاوت می کردند.یکی از اعضای دفتر ایشان نقل می کند که امام از اول عمرشان ساعتی را برای تلاوت قران اختصاص داده بودند. زمانی که چشمان امام « رح» درد می کرد و پزشکشان سفارش کرده بود که مدتی قرآن نخوانید تا بهبود یابد .امام« رح»یکدفعه خندیدند و فرمودند: من چشمم را برای خواندن قرآن می خواهم چه فایده ای دارد چشم داشته باشم و قرآن نخوانم.

فرهنگ جمعه

موضوعات: آموزنده  لینک ثابت
[سه شنبه 1395-03-18] [ 05:52:00 ب.ظ ]

تورا می ستایم ...

 

به نام خداوند بخشنده مهربان
همان خالق انس وجن وجهان
بگو اوست الله واحد و ناز
خداوند رحمان و هم بی نیاز
نزاییده و زاییده هم نیست او
ندارد همانند پس کیست او؟

شعر  سوره توحید

از رقیه رقمی طلبه

موضوعات: سروده های طلاب  لینک ثابت
[یکشنبه 1395-03-16] [ 04:41:00 ب.ظ ]

نکته ناب از آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست ...

هم و غم مكاتب مادي و توحيدي
مكتبهاي مادي تمام همتشان اين است كه مرتع درست بشود! تمام همت اين است كه منزل داشته باشند؛ رفاه داشته باشند - آ نهايي كه راست م يگويند- اسلام مقصدش بالاتر از اينها است.مكتب اسلام يك مكتب مادي نيست؛ يك مكتب مادي معنوي است. ماديت را در پناه معنويت، اسلام قبول دارد؛ معنويات، اخلاق، تهذيب نفس. اسلام براي تهذيب انسان آمده است؛ براي انسا نسازي آمده است.همه مكتبهاي توحيدي براي انسان سازي آمده اند. مامكلفيم انسان بسازيم.) 2( صحيفه امام، ج 7، ص 531

موضوعات: آموزنده  لینک ثابت
[جمعه 1395-03-14] [ 02:19:00 ب.ظ ]

وعده دیدار نزدیک است یاران مژده باد. ...

 

استفاده از اوقات فراغت
حضرت امام خمینی ّ«رح »از روز های تعطیل و ایام تابستان به خوبی استفاده می کرد. آیت الله سبحانی می گوید: در سال1330 سه ماه تابستان را در محلات گذراندندو پس از صرف صبحانه از ساعت شش تا دوازه شب مشغول مطالعه می شوند و وقتی خسته می شدند، به اندیشه های خود مشغول می شدند.

برنامه منظم مطالعه
جناب آقای سید محمود دعایی می گوید: هنگامی که امام«رح»بعد از شهادت حاج آقا مصطفی به خانه برگشتند، ساعتی بود که ایشان مطالعه خاص خود را می کردند. ایشان نشستند و ساعت شان را نگاه کردند و متوجه شدند که وقت مطالعه است، کتابشان را برداشتند و مطالعه خود را شروع کردند.

حاج احمد آقا می گوید:
من از قبل دانستم که امام کتابی را که در آن ساعت برداشته بودند، تا چه صفحه ای می خوانده اند.
وقتی که از خاکسپاری برگشتند، مشغول مطالعه شدند و به اندازه هر روز مطالعه کردند و آن را زمین گذاشتند و به کار دیگری پرداختند.

صفحات: 1 · 2

موضوعات: آموزنده  لینک ثابت
[چهارشنبه 1395-03-12] [ 12:21:00 ق.ظ ]

روز وصلش می رسد، ایام هجران می رود ...


دوران شاگردی
از کودکی در نظم و تربیت زبانزد بود و همیشه به وقت در کلاس حضور می یافت. استادش آیت الله شاه آبادی می گوید: روح الله واقعانشد یک روز ببینم که ایشان بعد از بسم الله در درس حاضر نشود، همیشه پیش از آن که بسم الله بگویم، در درس حاضر بوده است.
آراستگی ظاهر
از همان کودکی بسیار تمیز و مرتب بود. لباس های خود را با اتوهای زغالی قدیم اتو می کرد و کتاب هایش را در کیف کوچکی می گذاشت و به درس می آمد. طلبه ها او را طلبه خوش تیپ لقب داده بودند.
گمشده امام
در حوزه که بودم، همواره احساس می کردم که گمشده ای دارم و برای پیدا کردن این گمشده، بسیار تلاش می کردم.روزی یکی از دوستانم در مدرسه دارالشفاء گفت: گمشده ات در فلان حجره نشسته است. گفتم: چه کسی؟ گفت: آیت الله شاه آبادی. وارد حجره شده، گوشه ای نشستم و پس از اتمام گفت وگوی ایشان با آیت الله حائری یزدی، دنبال ایشان رفتم تا منزل و آن قدر خواهش و التماس کردم تا ایشان پذیرفت به من درس بدهند.
شیفتگی نسبت به استاد
استاد شهید مرتضی مطهری می گوید:من هرگز از امام خمینی؟رح؟ نشنیدم که اسم استاد خود مرحوم آیت الله شاه آبادی را بیاورند و دنباله اش روحی فداه(جانم فدایش) را نگویند .
ادب در برابر استاد
در مسئله ای فقهی حضرت امام رح نظری مخالف نظر آیت الله بروجردی صحبت کرد، اما ایشان قانع نشدند. امام خمینی؟رح؟ مؤدب و ساکت نشسته بودند، آیت الله بروجردی گفتند: شما صحبتی نمی کنید؟؟ امام؟رح؟ گفتند:شما امر فرمودید.بعد از صحبت امام؟رح؟، آقای بروجردی نظرش عوض شد.
تذکر به استاد
در تابستانی که امام خمینی رح تهران بودند، در نماز جماعت آیت الله رفیعی شرکت می کردند. آقای رفیعی منظم در نماز شرکت یک بار که دیر آمدند، امام؟رح؟ بلند شد و به مردم گفت: بیایید با هم به آقای رفیعی بگوئیم مرتب بیایند، این طوری وقت مردم تلف می شود. آقا با تأخیر آمدند، بعد از نماز یک نفر به آقا گفت: امروز سید جوانی به مردم این گونه گفت. آقا پرسید: آن سید جوان کجاست؟ امام؟رح؟ را نشان دادند. چشم آیت الله رفیعی که به امام؟رح؟ افتاد، فرمودند: ایشان حاج آقا روح الله است، مردی فاضل وارسته و با تقوا منظم و مهذب است، حق ایشان است. اگر یک وقت من دیر آمدم، ایشان را جلو بیندازید تا به جای من نماز بخواند.

احترام به استاد حتی در روزگاررهبری
حضرت امام؟رح؟ از پاریس برگشتند، پس از مدتی به قم آمدند، به قبرستان شیخان وارد شده و عمامه شان را تحت الحنک کردند و با گوشه آن غبار قبر استادشان حاج میرزا جواد آقا ملکی تبریزی را پاک کردند و آنجا نشتند و قرآن و فاتحه خواندند.

موضوعات: آموزنده  لینک ثابت
 [ 12:21:00 ق.ظ ]

به خال لب آن دوست گرفتار شدند ...

 

پیامبر اکرم (ص): المُومِنُ مِرآتُ المُومِن.
شعر زیر برگرفته از مضمون حدیث فوق است در راستای اهمیت نقش امر به معروف و نهی از منکر در زندگی اجتماعی
شهر آینه ها
شهری از آینه ها روی زمین روزی بود

بر نتابید به زیبایی آن چشم حسود
در دل شهر، محبت قدم بر می داشت

روی هر آینه ای بذر نصیحت می کاشت
که اگر ذره ای از شب به رخی می افتاد

به یقین مومن دیگر خبرش را می داد
ولی از بخت بد آرام ،غروبی سر زد

مهربانی و صفا از دل آدم پرزد
همه ی شهر به یک خواب زمستانی رفت

دست تقدیر سراغ می شیطانی رفت
جام این آینه ها پر ز هوسرانی کرد

همه ی شهر به بزم کینه ،مهمانی کرد
به شبیخون به دل آینه ها چنگ زدو

هر چه معروف در آن بود به آن سنگ زدو
همه رفتند کناری و گذشتنداز آن آیه

خشکیدونزد هیچ کسی آب بر آن
آیه این بود که چون آینه باشید

به هم نگذارید بگیرد دلتان گرد ز هم
ولی این آیه ی معروف تمسخر شده بود

دل آدم فقط از واژه ی خود پر شده بود
قبل آن رسم بر این بود به هم دُربدهند

گر پلیدی به کسی بود تذکر بدهند
صحبت عادی این آینه ها غیبت شد

هر کس از غیر نصیبش باده ی غفلت شد
عفت از واژه ی خود، شرم به دامن بردو

غیرت از درد ،به کنج قفسی پژمردو
امر معروف،دگر خاک شد

از حیله ی خواب نهی منکر، شد آن،

گم شده ی نهر سراب
چهره ی آینه ها را علف هرز گرفت و

زمین زین هم ظلمت، به خود لرز گرفت
ولی از پشت همین ابر سیاهی،

خورشید پرتو افکنده به هر آینه ای می تابید
یک تلنگر زدو مردم همه بیدار شدند

و به خال لب آن دوست گرفتار شدند
که تواتر خبری آمده از غیب چنین می شود

زنده به قائم، همه ی آیه ی دین
ولی تا آن گل نرگس رخ خود باز کند

مومن از خویش عمل را باید آغاز کند


سولماز مساوات

 

موضوعات: سروده های طلاب  لینک ثابت
[شنبه 1395-03-08] [ 07:36:00 ق.ظ ]

منشور روحانیت امام خمینی و انقلابی ماندن... ...

…ولی طلاب جوان باید بدانند … شیوه مقدس‌مآبی و دین‌فروشی عوض شده است. شکست خوردگان دیروز، سیاست‌بازان امروز شده‌اند. آن‌ها که به خود اجازه ورود در امور سیاست را نمی‌دادند، پشتیبان کسانی شدند که تا براندازی نظام و کودتا جلو رفته بودند. غائله قم و تبریز(8) با هماهنگی چپی‌ها و سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلبان کردستان تنها یک نمونه است که می‌توانیم ابراز کنیم که در آن حادثه ناکام شدند ولی دست برنداشتند و از کودتای نوژه (9) سر در آوردند، باز خدا رسوایشان ساخت. دسته‌ای دیگر از روحانی‌نماهایی که قبل از انقلاب، دین را از سیاست جدا می‌دانستند و سر به آستانه دربار می‌ساییدند، یک‌مرتبه متدین شده و به روحانیون عزیز و شریفی که برای اسلام آن‌همه زجر و آوارگی و زندان و تبعید کشیدند تهمت وهابیت و بدتر از وهابیت زدند. دیروز مقدس‌نماهای بی‌شعور می‌گفتند دین از سیاست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز می‌گویند مسئولین نظام کمونیست شده‌اند! تا دیروز مشروب‌فروشی و فساد و فحشاء و فسق و حکومت ظالمان برای ظهور امام زمان -ارواحنا فداه - را مفید و راه‌گشا می‌دانستند، امروز از اینکه در گوشه‌ای خلاف شرعی که هرگز خواست مسئولین نیست رخ می‌دهد، فریاد وا اسلاما سر می‌دهند!

یک مجتهد باید زیرکی و هوش و فراست هدایت یک جامعه بزرگ اسلامی و حتی غیراسلامی را داشته باشد و علاوه بر خلوص و تقوا و زهدی که در خور شأن مجتهد است واقعاً مدیر و مدبر باشد. حکومت در نظر مجتهد واقعی فلسفه عملی تمامی فقه در تمامی زوایای زندگی بشریت است، حکومت نشان‌دهنده جنبه عملی فقه در برخورد با تمامی معضلات اجتماعی و سیاسی و نظامی و فرهنگی است، فقه ، تئوری واقعی و کامل اداره انسان از گهواره تاگور است. هدف اساسی این است که ما چگونه می‌خواهیم اصول محکم فقه را در عمل فرد و جامعه پیاده کنیم و بتوانیم برای معضلات جواب داشته باشیم و همه ترس استکبار از همین مسئله است که فقه و اجتهاد جنبه عینی و عملی پیدا کند و قدرت برخورد در مسلمانان به وجود آورد. راستی به چه علت است که در پی اعلام حکم شرعی و اسلامی مورد اتفاق همه علما در مورد یک مزدور بیگانه این‌قدر جهان‌خواران برافروخته شدند و سران کفر و بازار مشترک و امثال آنان به تکاپو و تلاش مذبوحانه افتاده‌اند؟ غیر از این نیست که سران استکبار از قدرت برخورد علمی مسلمانان در شناخت و مبارزه با توطئه‌های شوم آنان به هراس افتاده‌اند و اسلام امروز مسلمانان را یک مکتب بالنده و متحرک و پرحماسه می‌دانند و از این‌که فضای شرارت آنان محدود شده است و مزدبگیران آنان چون گذشته با اطمینان نمی‌توانند علیه مقدسات قلم‌فرسایی کنند مضطرب شده‌اند. من قبلاً نیز گفته‌ام همه توطئه‌های جهان‌خواران علیه ما از جنگ تحمیلی گرفته تا حصر اقتصادی و غیره برای این بوده است که ما نگوییم اسلام جواب‌گوی جامعه است و حتما در مسائل و اقدامات خود از آنان مجوز بگیریم.

روح الله الخمینی

____________________________________________________

8- در سال 1358 طرفداران حزب نوظهور خلق مسلمان به بهانه دفاع از آقای شریعتمداری، در شهر قم و تبریز دست به آشوب و بلوا زدند ولی با هوشیاری مردم غیور و مسلمان آذربایجان و قم این توطئه خنثی و حزب مذکور منحل و غیر قانونی اعلام گردید.

9- در تاریخ 19/4/1359 ماجرای کودتایی که از مدت‌ها قبل از طریق عوامل سازمان سیاه در ایران تدارک دیده شده بود و در آستانه اجرای عملیات کودتا که طبق آن بیت امام خمینی و مراکز حساس نظام جمهوری اسلام بمباران و تهران به تصرف عوامل وابسته به بیگانه در می‌آمد، به گونه‌ای معجزه‌آسا کشف و عوامل کودتا دستگیر شدند. شرح ماجرای کودتا را در کتاب کودتای نوژه از انتشارات مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی ببینید. نام این کودتا به خاطر انتخاب پایگاه هوایی نوژه که قبل از پیروزی انقلاب به پایگاه شاهرخی در همدان معروف بود و پس از انقلاب به پایگاه حر تغییر نام داد و به واسطه شهادت یکی از افسران، پایگاه به نام شهید نوژه نام‌گذاری گردید، به عنوان اولین پایگاه تجمع و اقدام برگزیده شده بود.

10- اعضا و وابستگان انجمن حجتیه

موضوعات: فرهنگی, تاریخ  لینک ثابت
[چهارشنبه 1395-03-05] [ 01:19:00 ب.ظ ]

امام میدانست... ...

امام میدانست…

من مستاجر نیستم…
خانه ام بیت رهبری ست و ماه ایستاده دم در خانه من !
عشق به امام خامنه ای ،عشق به همه خوبی ها نیست؟!خوب ترین عشق عالم ،عشق به امام خامنه ای ست…
از تو می پرسم…. هست یا نیست؟؟؟؟

بابای ما نیست که هست…
نائب خورشید نیست که هست…
حضرت ماه نیست که هست…
علمدار انقلاب نیست که هست…
ضربان قلب ما با عشق به رهبر تنظیم می شود….
ماه تویی- اخترشناسان دنبال چه می گردنند من نمی دانم ؟
اگر دیدن نباشد…
اگر دیدن ماه نباشد به چه کار آید چشم…
شنیدن نور نباشد به چه کار آید گوش…

مدح ماه نباشد به چه کار آید قلم…
راه سید علی نباشد به چه کار آید قدم…
روی زیبای ماه نباشد به چه کار آید نگاه؟!؟!
بشکند…
بشکند دست مسئولینی که اوقات شما را تلخ میکنند….قدر شما را مادران شهدا می دانند…
اگر شما نبودی دلتنگی غروب آدینه می کشت ما را…
درب خانه ات چقدر ساده است…
مثل خانه آن شهید روستایی…
پلاک خانه شما همین چفیه ای است که روی دوش می اندازی…
امام….
امام می دانست که شما می شوی ناخدای باخدای کشتی انقلاب والا با دلی آرام و قلبی مطمئن نمی رفت…
اساسی ترین قانون ما دستخط توست…
ما شما را فقط وقت فتنه یاد نمی کنیم…
در روز هم قدر ماه را باید دانست وما ثانیه شماری میکنیم که شما باز هم در
مقابل این در آفتابی شوی و بیایی برای ما نماز عید بخوانی…
آسمان،قلب ماست و زمام قلب ما دست امام خامنه ای ست…
من مستاجر نیستم…
خانه ام بیت رهبری ست…
خانه ای ساده،صمیمی،با باغچه ای کوچک و چند عدد گل پیچک و صاحبخانه ای که رهبر یک مملکت است اما ویلا ندارد!
و هنوز باشکوهترین جای خانه اش کتابخانه اش است…
قربان تو ای عزیز فاطمه
!…روحی فداک…!

استفاده از وب شهید گمنام

موضوعات: متن ادبی, دلنوشته  لینک ثابت
[سه شنبه 1395-03-04] [ 06:30:00 ب.ظ ]

خدابود و دیگر هیچ نبود ...

 

قطعه ای از نوشته های شهید مصطفی چمران

 

چه زیباست توکل به خدا کردن و در میان طوفان ها

 

با اطمینان قلب پرواز نمودن و در عمق گرداب های خطرناک

 

عاشقانه غوطه خوردن، و در معرکه حیات و ممات بی پروا به

 

آغوش شهادت رفتن و در قربان گاه عشق همه وجود خود را به

 

قربانی خدا دادن، و از همه چیز خود گذشتن و به آزادی مطلق رسیدن.

 

چه زیباست در راه معشوق، تحمل درد و رنج کردن، زیر سنگ های

 

آسیاب حیات خرد شدن، در دریای غم فرو رفتن، به خاطر حق متهم شد،

 

و نفرین و لعن شنیدن، و از همه جا رانده و از همه کس مطرود شدن.

 

چه زیباست که به ارزش های خدایی ملتزم ماندن و به خاطر خدا

 

رنج بردن و به خاطر حق پافشاری کردن و زیان دیدن،

 

  و از همه چیز خود صرف نظر کردن و فقط و فقط

 

 به خدا اندیشیدن و به سوی خدا رفتن.

 

 برگرفته از کتاب: خدا بود و دیگر هیچ نبود

 


موضوعات: دلنوشته  لینک ثابت
 [ 06:20:00 ب.ظ ]

پیشگامی حضرت عیسی علیه السلام در پیروی از ولایت امر ...

 


در روایتی از پیامبر صلی الله علیه و آله نقل شده است«مهدی متوجه می شود که عیسی در قدس در نزدیکی «مناره البضاء» فرود می آید، در حالی که دستهای خود رابربال دو فرشته نهاده، آب از موهایش فرو می چکد. پس مهدی می گوید: جلو بیست و با مردم نماز بخوان! عیسسی می گوید: نماز برای تو اقامه شده است.پس عیسی پشت سر او نماز می خواند و با او بیعت می کند و می گوید: من به عنوان وزیر برانگیخته شده ام، نه به عنوان امیر و امام».2

حتی حضرت عیسی علیه السلام  در پیروی از ولایت امر پیشگام است.
کامل سلیمان،یوم الخلاص، ج1،ص553

 

موضوعات: آموزنده  لینک ثابت
[دوشنبه 1395-03-03] [ 07:07:00 ب.ظ ]

توبه ی حقیقی!! ...

. إِنَّمَا التَّوْبَةُ عَلَى اللَّهِ لِلَّذِينَ يَعْمَلُونَ السُّوءَ بِجَهالَةٍ ثُمَّ يَتُوبُونَ مِنْ قَرِيبٍ فَأُولئِكَ يَتُوبُ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَ كانَ اللَّهُ عَلِيماً حَكِيماً سوره ی مبارکه ی نساء آیه ی ۱۷

گناه ….گناه …….گناه………و بازم گناه. آخه تا کی ؟ نمی خوای واقعا توبه کنی؟ تازه شروع کردی برگرد اگه زیاد از این نردبام غفلت بری بالا آخرش پرت می شی تو چاه گنا ه و دیگه نمی تونی ازش بیرون بیایی برگرد خداوند منتظر بنده هاشه که همگی پاکیزه به سوی او برگردند درست مثل روز تولدشون که عین آینه دلهایشان صاف و ساده و دیگه خبری از کوله بار گناه نبود حالا نظرت چیه ؟ ما هی رو هروقت از آب بگیری تازه است البته نه موقعی که دیگه پیرو فرتوت شدی و جونت به لبت رسیده حس شیرینی توبه فقط در جوانی ست و خداوند متعال توبه ی بنده اش را در جوانی می پذیرد نه در پیری.

توسط طلبه

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
 [ 04:08:00 ب.ظ ]

عیدی را از خودش بگیریم ...

 

در پست قبلی از راحت طلبی و آسوده گی خاطرمان در اوایل جوانی گفتم و دیدیم  چقدر راحت با سرمایه  پر ارزش عمر معامله رایگان و پر ضرر داشتم انشاءلله  توفیق جبران باشد….

البته  از قدیم الایام گفته اند” ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است “
طبق قول این ضرب المثل ایرانی الاصل مدت هاست به فکر ماهیگیری افتادیم  (البته اگر هنوز ماهی باقی باشد ) گرچه ما را چه به این حرفا، اما دل سپردیم به خدا تا ما هم سهمی در صیانت انقلاب عزیزمان  داشته باشیم و هم لبیکی به دعوت حضرت آقا  بگوییم ….

بیاید همه از مولای غائب از نظر عیدی طلب کنیم! همینکه می شنویم عیدی  مادیات در ذهن نقش می بندد!

در حالی که مادیات را یا میخوریم با عرض معذرت…. یا وسایل زندگی می شود که بعد از مدتی تبدیل به زباله می شود! یا برای وراث باقی می ماند!

پس با توجه به المومن کیس چیزی بخواهیم که هم در دنیا و هم آخرت مارا تامین کند.

بخواهیم که معرفت  خودش را به ما هدیه کند. محبت در سایه معرفت است غوغا می کند!

پ ن

حکمت ۲۷: آن کس که در میدان نبرد صادقانه پایداری کند  حقی را که بر کردن او بوده ادا کرده است.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
[یکشنبه 1395-03-02] [ 12:48:00 ب.ظ ]