من انقلابیم
رفتن به جبهه در تقدیرم نبود، در جنگ نرم برای خدا می‌نویسم





بهمن 1395
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            



رتبه

  • رتبه کشوری دیروز: 16
  • رتبه مدرسه دیروز: 1
  • رتبه کشوری 5 روز گذشته: 25
  • رتبه مدرسه 5 روز گذشته: 2
  • رتبه 90 روز گذشته: 14
  • رتبه مدرسه 90 روز گذشته: 1

حضرت فاطمه سلام الله علیها میراث رسول ...


بنام خداوند پاکی ها


حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهادختر گرامی پیامبر اکرم(ص)و خدیجه کبری،چهارمین دختر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله است.القاب ایشان،زهرا،صدیقه،محدثه،زکیه و …میباشد.
بیشتر مورخان شیعه و سنی،ولادت با سعادت آن حضرت را در بیستم جمادی الثای سال پنجم بعثت در مکه مکرمه میدانند.برخی سال سوم و برخی سال دوم بعثت را ذکر کرده اند.
پرورش زهرا سلام الله علیهادر کنار پدرش رسول خدا و در خانه نبوت بود،خانه ای که محل نزول وحی آیه های قرآن است.آن سالها در سراسر عربستان و همه جهان،این تنها خانه ای بود که چنین بانگی از آن برمی خاست:«الله اکبر»
تو ستون استحکام عرشی بانو!

این گونه بر زمین نیفت برخیز

وگرنه آسمان بر زمین سقوط خواهد کرد.

برخیز چنین رنجور به دیوار تکیه نده که تمام عالم به تو اتکا دارد.

برخیز!همه زخم هایت را پنهان کن تا دشمن، آرزوی پیروزی را برای خویش به گور ببرد.

هنوز باید باشی.هنوز اسلام نیازمند خطبه های تواست. نور چشم امیرالمومنین علی علیه اسلام غیرت فاطمی تو را پشتوانه خویش میخواهد.

برخیز وبا همین نیمه جان مجروح،با همین پیکر زخم خورده در کوچه های شهر جاری شو.


در تمام خانه های خواب برده را با دست های عصمت خویش بکوب تا بیدارشان کنی،

تا تنها ماندن حجت خداوند را بدانند و به پا خیزند، تا پای مال شدن وصیت و میراث رسول را سکوت نکنند.

بانو!مزار تو در سینه عاشقان توست.

پس از تو تمام یاس های زمین کبود میروند.
از خلقت فاطمه زهرا(س)تمام حرمت و آبرو یافتند.

از تو برایمان تسبیحی به یادگار مانده که پس از هر نماز به آسمان می بردمان.

چگونه تو را زخم زدند که رخ از تمام اهل زمین پنهان کردی یا فاطمه؟

خورشید واپسین تو تنها امید ماست.


بانو! هنوز زمین نیازمندت بود.

هنوز گرسنگان مشتاقند که در خانه تو را بکوبند و تو افطار فقیرانه خود و خانواده ات را انفاق کنی و با لب های روزه دار، از خداوند بشنوی:«و یطعمون الطعام علی حبه مسکینأ و یتیمأ و اسیرأ»
کبری تقی زاده

استفاده از وبلاگ هم میهن

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
[جمعه 1395-11-29] [ 10:19:00 ق.ظ ]

انقلاب بعد از سی وهشت سال ...

انقلاب اسلامی بعد از سی و هشت سال سرانجام سردمداران استکباری را وادار کرد  تا چهره واقعی خود را برای کسانی که دوست داشتن  به امت اسلامی القا کنند که می شود با کد خدا دوست شد ،چهره منهوسشان آشکار گردید. آن امام سفر کرده بارها بارها فرمود: آمریکا  دشمن ملت ایران است ولی متاسفانه بعضی ها نخواستن که بشنوند. سردمداران کفر دیدن هرچه  در خورجینشان بود از گزینه های گوناگون خرج کردن تا بین امت و امام خامنه ای حفظه الله فاصله بیندازند نشد که نشد. ناچار پرده آخر را هم نشان دادند.

سرانجام بعد از سی و هشت سال از امام خامنه ای تشکر دریافت کردند ! وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
[پنجشنبه 1395-11-21] [ 03:16:00 ب.ظ ]

مشق زیبای طلبگیم ...

پنج ساله بودم،که با توصیه مدیر مدرسه محله که با مادرم دوست بود ، ثبت نام شدم.سال 1339 بود. مادرم بدون اطلاع پدر که مخالف مدرسه رفتن دختر به مدارس زمان طاغوت بود، در فاصله زمانی که پدر در تبلیغ بود، به صورت مستمع آزاد به مدرسه فرستاد.همکلاسی هایم از من بزرگتر بودن!! از هشت سال تا دوازده سال!!هرروز قبل از شروع کلاس دختری با دامن کوتاه و جورابی تا مچ پا، بالای ایوان ترانه می خواند و همه از آموزگاران و دانش آموزان باید گوش می دادن! اون زمان باید یقه سفیدی به گردن گره می زدیم و روبان سفید هم سرروی سرمان می زدیم این علامت دانش آموزیمان بود و هرکسی با هر لباسی به مدرسه می رفت!!!
البته من از سن پنجسالگی با چادر به مدرسه می رفتم و مدیر به مادرم قول داده بود که هنگام حضور بازرسان، اجازه می دهم که دخترت چادر سر کنه.

ادامه »

موضوعات: خاطرات  لینک ثابت
[دوشنبه 1395-11-18] [ 03:09:00 ب.ظ ]

فتنه های فرهنگی انقلاب ...

 

استکبار جهانی شبیخون به فرهنگ و باورهای اسلامی را با همان هدف جداسازی جامعه اسلامی از تکیه گاه رکین و محکم خویش یعنی باورهای اسلامی و دینی و حرمت مقدسات الهی دنبال می کند.

فتنه خلق مسلمان

در سال 1358 طرفداران حزب نوظهور خلق مسلمان به بهانه دفاع از آقای شریعتمداری، در شهر قم و تبریز دست به آشوب و بلوا زدند ولی با هوشیاری مردم غیور و مسلمان آذربایجان و قم این توطئه خنثی و حزب مذکور منحل و غیر قانونی اعلام گردید.این فتنه ببن متدنیین فاصله ایجاد کرد و عده ای که مقلد این مرجع تقلید بودند در صف ضد انقلاب قرار گرفتند.

فتنه سلمان رشدی

حمله به جایگاه والا ومقدس اعتقادی مسلمین نسبت به شخص پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله . این اقدام زشت و شنیع با انتشار کتاب موهن آیات شیطانی در سال 1367 به اوج خود رسید و گرچه با عکس العمل شدید جهان اسلام از جمله صدور حکم اعدام نویسنده مرتد آن - سلمان رشدی - توسط حضرت امام (ره) مواجه گردید، معذلک با دستهای آشکار و پنهان استکبار جهانی در کشورهای اسلامی همچون ترکیه نیز ترجمه و توزیع شد.

فتنه انرژی درمانی

عرفان حلقه یا انرژی کیهانی در سال 1384 توسط محمد علی طاهری منتشر شد.مبلغین این رشته به مریدان خود این گونه القا می کردند که اگر بخواهید باذرات عالم در ارتباط باشی نباید نام خدا  وسایر مقدسین را برزبان جاری کنی . تكيه گاه عرفان حلقه، شعور كيهاني است و خداوند طفيل بحث از شعور كيهاني مورد اشاره قرار مي‌گيرد. «همه‌ي انسان‌ها مي‌توانند در هوشمندي و شعور حاكم بر جهان هستي به توافق و اشتراك نظر رسيده، پس از آزمايش و اثبات آن، به صاحب اين هوشمندي كه خداوند مي‌باشد، برسند.» (عرفان كيهاني.ص58) در این فتنه عده یزیادی از مردم فریب خوردند.

فتنه منتظری

 خطر ناک ترین فتنه برای نظام بود ، اگر این فتنه در زمان حضرت امام خنثی نمی شد ، چه بسا عده ای از خواصی که مرید ایشان بودند بعد از امام اورا به عنوان رهبری بال می بردند و همه زحمات امام و شهدا نابود می شد.

فتنه بنی صدر

بنی‌صدر سخنان تنش‌زای خود را در عاشورای 1359 و 22 بهمن شروع کرد، اما نقطه عطف بحران سازی ها در غائله 14 اسفندماه 1359 در دانشگاه تهران با اتحاد رئیس جمهور وقت، گروهک منافقین و کمی بعد، ضد انقلاب خارج نشین و آمریکا به وقوع پیوست، در این حادثه بنی صدر با سخنرانی جنجالی خود سعی داشت مردم و امام را در مقابل یکدیگر قرار دهد و شکاف امت و امام را کلید بزند.

فتنه تقلب

فتنه تقلب۸۸ از همان فتنه‌های گمراه کننده بود، فساد ۳ هزار میلیارد دلاری، ریشه در نبود تعمیق مبانی اعتقادی و باورهای دینی دارد، از فتنه‌های بزرگ دشمنان اسلام، کم رنگ جلوه دادن امر به معروف و نهی از منکر است.

فتنه 78

 ماجرای حمله به کوی دانشگاه. تیتر روزنامه های زنجیره ای بود که روزهفده تیرماه سال 78 منتشرشد و ساعاتی نگذشته بود که در پی این جنجال رسانه ای روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب، دانشجویان عضو دفتر تحکیم در کوی دانشگاه تهران شروع به اعتراض کردند و فتنه ی هیجده تیر 78 سر باز کرد. با تشنج در خیابان‌های اطراف کوی دانشگاه در نیمه شب هجده تیرماه و شکستن شیشه‌های مهدکودکی در مقابل کوی، آتش زدن لاستیک و حمله به خودروها و بستن معابر و هجوم به ناجا، گروگان گرفتن سه سرباز نیروی انتظامی آغاز گردید.

فتنه مدعیان دروغین:

منجیانی بودند که مدت کوتاهی پس از ظهورشان بر دار مجازات آویخته شدند. محمد حسین زاده ابوحبیبی معروف به درویش در شهریور1386 در قم ظهور کرد. او نه سوادی داشت و نه اطلاعات دینی درستی. اما با رهبری گروه های مختلف به ایجاد انحراف در دین و تغییر در اجرای دستورات الهی همت گماشت! هم چنین پس از مدتی رمالی و دعانویسی، ادعای امام زمانی هم کرد و ضمن اشاعه فحشا و فساد به طور علنی به حرم های پیشوایان معصوم بی احترامی نمود.

در آذرماه سال 1385 دادستان قم از دستگیری منجی دیگری به نام ع.د خبر داد. این فرد ضمن مبارزه علنی با مسلمات دین، جمکران را قبله معرفی کرده و با چاپ کتابی صد صفحه ای درصدد فریب افکار عمومی برآمده بود. این گونه افراد مانند قارچ  در هر شهر و روستا پیدا می شوند .ظاهرا آخرین آنها شیخ علی اکبر تهرانی است.

فتنه عمامه های انگلیسی 

  توسط شیرازی ها جریان دارد.این گروه با تبلیغ قمه زنی باعث هتک عاشورا می شوند واز طرفی با توهین به بزرگان اهل سنت سبب دشمنی بین سنی وشیعه می شوند.

فتنه فضای مجازی

برای هتک ارزشهای دینی و باور مردم چوب حراج زده است و در میان خانه ها نفوذ کرده است، مصادیق آن ماهواره،شبکه های اجتماعی،مثل کانال ها و…به درو کردن زندگی مردم وبنیان خانواده مشغول است.

فتنه ریزش خواص

  در میان علما و شخصیت های انقلاب پیدا شده که تلاش بر تضعیف ولایت فقیه دارند، وپشیمانهای انقلاب هستند. و در تمامی سطوح نظام وجود دارند. اینها همانهایی هستند که سعی در استحاله انقلاب دارند.متاسفانه این گروه در پستهایی مثل نماز جمعه، مدیریت حوزه های علمیه رخنه کرده اند، همان مشکلی که امام خامنه ای هشدار دادند که حوزه ها باید انقلابی باشد.

فتنه اشرافی گری،

که در میان حقوق بگیران نجومی وتجویز حرام خوری به صورت گسترده در حال رشد است که فتنه اقتصادی را بوجود آورده است.

فتنه غربزدگی

در میان دولتیان است و تاثیر بدی بر مردم دارد الناس علی دین ملوکهم

فتنه آقا زاده ها

فرزند شخصیت های انقلاب ضربه زیادی به حیثیت انقلاب وارد کرد، باعث کم رنگ شدن جبهه انقلاب در میان عده ای شد.

فتنه نفوذ

یکی از راه‌هایی که دشمنان در پیش میگیرند، نفوذ در جوانان و نوجوانان ما است؛ متوجّه این نفوذ باشید. سعی کنید به خودتان مصونیّت ببخشید؛ نه فقط به خودتان، [بلکه] به پیرامونیان خودتان در مقابل دشمنان مصونیّت ببخشید.۱۳۹۵/۰۹/۲۳
بیانات در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان

———————————————————————

پ ن

همه این فتنه ها سبب شد که گروهی از انقلاب جدا شدند.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
[چهارشنبه 1395-11-13] [ 07:05:00 ب.ظ ]

حضرت زینب «علیها سلام »بر ابن زیاد وارد می شود، .... ...

 

حضرت زینب «علیها سلام »بر ابن زیاد وارد می شود،

ولی سلام نمی کند.

ابن زیاد با آنکه اورا می شناسد،

وانمود می کند که اورا نمی شناسد

و می پرسد: این زن متکبر کیست؟

می گویند: او زینب دختر علی است.

صفحات: 1 · 2

موضوعات: تاریخ  لینک ثابت
[سه شنبه 1395-11-12] [ 04:26:00 ب.ظ ]

ترامپ حق دارد که دیوار ترس بکشد ...

ترامپ خیلی خوب تشخیص داده است که باید دور کشورش دیوار بکشد چون ترسیده است که آمریکا توسط مسلمانان تسخیر شود! اگر به تاریخ کوتاه این گروه غاصب توجه کنید، میبنید که چگونه افراد جاهلی بودند و با دزدی از کتب مسلمانان علم را به نام خود ثبت کردند وتاریخ را هم تحریف کردند!! ومتاسفانه در کشور های اسلامی هم دروغ های آنهارا در کتب درسی خود نوشتند وباور کردند!!

____________________________________________________________________

*ویل دورانت درباره نقش اسلام در ایجاد بیمارستان در جهان می نویسد: اسلام در ایجاد بیمارستان های خوب و تهیه لوازم آن نیز پیشاهنگ جهان بود. بیمارستانی که نورالدین محمود به سال 558 هجری (1160 میلادی) در دمشق ایجاد کرد، سه قرن تمام بیماران را بدون دستمزد معالجه می نمود و داروی رایگان می داد. به گفته تاریخ نویسان اجاق این بیمارستان 267 سال پیاپی مشتعل بود و خاموش نشد.

ابن جبیر در سال 580 هجری (1186 میلادی) به بغداد رفته و از بیمارستان عضدی که چون قصرهای سلطنتی در کنار ساحل دجله سربرافراشته بود و غذا و داروی رایگان می داد، دیدار کرده بود. در قاهره نیز سلطان قلاوون در سال 684 هجری (1285 میلادی) بیمارستان منصوری را پی افکند که بزرگ ترین بیمارستان قرون وسطی بود. *

همچنین خانم دکتر هونکه در کتاب فرهنگ اسلام در اروپا درباره وضعیت و کیفیت معالجه بیماران در اروپا در دوران تمدن اسلامی می نویسد: موقعی که اسامه و معین الدوله حاکم دمشق با اسب در کنار دریای طبریه می راندند، آقای ویلهلم فون بورن این مطلب را برای اسامه تعریف کرد که: یکی از اشراف مقتدر کشور ما مریض و در شرف مرگ بود. ما به یک روحانی معروف عیسوی مراجعه و تمنا کردیم که از آن شخص دیدار کند. او جواب مساعد داده و با کمال میل با ما آمد. ما مطمئن بودیم که ا گر او فقط دست به مریض ما بگذارد مریض شفا خواهد یافت. موقعی که بیمار را دید گفت: موم بیاورید . قدری موم برایش تهیه کردیم. او موم را نرم کرد و به شکل بندهای انگشت در آورد و سوراخ های بینی وی را با آنها محکم بست و بیمار مرد.

دست گذاشتن روی بدن مریض، دفع جن کردن و دعا خواندن بهترین روش های درمانی بودند که پزشکان اروپائی، یعنی همان روحانیون و راهبان، به کار می بستند تا به قول خودشان بشریت مریض را از رنج جسمی اش خلاص کنند.

* دکتر هونکه در جای دیگر از زبان ثابت بن قروه یکی از پزشکان مسلمان می نویسد: در سفری که به اروپا داشتم، دو مریض پیش من آوردند: یکی از اشراف که رانش دمل در آورده بود و یک زن که تب شدیدی داشت. روی دمل او مرهمی که چرک را می کشد گذاشتم، دمل سر باز کرد و مرد داشت رو به بهبودی می رفت. برای آن زن هم دستور خوراکی دادم که او هم رو به سلامت می رفت. بعد یک طبیب فرانکی آمد و گفت: این شخص (ثابت) نمی تواند شما را معالجه کند؛ رو کرد به آن که پایش دمل داشت و سؤال کرد: دلت می خواهد با یک پا زندگی کنی یا با دو پا بمیری؟ او جواب داد که می خواهم با یک پا زندگی کنم. طبیب فرانکی دستور داد که یک مرد قوی با یک تبر بیاید. مردی تبر به دوش آمد و من حضور داشتم. در این هنگام طبیب پای مریض را روی یک کنده قرار داد و به مرد تبر به دست دستور داد با یک ضربه پای مرد بیمار را قطع کند. او با تبر ضربه ای بر پای مریض فرود آورد. پا با آن ضربه قطع نشد و او ضربه دومی را فرود آورد. با این دو ضربه هولناک مغز استخوان او بیرون آمد و بیمار در همان ساعت جان سپرد. آنگاه طبیب فرانکی آن زن را آزمایش کرد و گفت: این زن، شیطان بر روی سرش جای گرفته است و عاشق او شده است، موهای او را بچینید. آن زن دوباره بدون پرهیز غذاهائی را می خورد که همشهریانش می خوردند و با خوردن سیر و خردل تب او دوباره شدت یافت. پزشک گفت: شیطان به مغزش وارد شده است و با این جمله دست برد و یک تیغ سلمانی برداشت و برش صلیب وار به پوست سر او وارد آورد و پوست را از وسط کشید تا اینکه استخوان جمجمه نمایان شد. آنگاه با نمک استخوان جمجمه را مالش داد. و آن زن در همان حال مرد.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
[شنبه 1395-11-09] [ 08:53:00 ب.ظ ]