ای مردم امیرالمومنین علیه السلام جنب الله است یعنی به خدابسیار نزدیک است.خداوند در کتاب خود، از زبان کسی که با علی علیه السلام مخالفت کرده، می فرماید: افسوس که در مورد جنب الله کوتاهی کردم.

خطبه غدیر

موضوعات: باز آفرینی محتوای دینی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: طوبی [عضو] 

باسلام و احترام
بسیار عالی بود
موفق باشید

1396/06/12 @ 21:36
نظر از: النازقاسمی [بازدید کننده]
5 stars

موضوع:طلبه یعنی چه؟
باصدای اذان از خواب آرام بیدار شد لبخند زیبایی بر لبانش بود انگار از خواب دیشب رضایت کامل داشت. به رویای صادقانه ای که در خواب دیده بود فکر میکرد ، خواب دیده بود که در عالم رویا جمعی قصد سفر به کربلا دارند و یک نفر برای او پیغام آورده که تو هم دعوت شده ای و باید در این سفر باشی.
او متوجه شد که این دعوت همان مسیر سبزی است که او را به آقا امام زمان(عج) وخداوند متعال نزدیک تر میکند.
طلبه یعنی به دنبال خدا بودن ، خدا گونه بودن ، از ویژگی های بارز طلبه گی ساده زیستی و با اخلاص بودن است و ما طلبه ها نباید از این مسیر طلبگی خارج شویم زیرا روحانیت شکست میخورد و با شکست روحانیت اسلام شکست می خورد .
طلبه با آراسته بودن به فضیلت علم وتقوا و مجهز بودن برای انجام یک سلسله وضایف اجتماعی و دینی مسیری بس افتخار آمیز و مسولیت آفرین دارد . من افتخار میکنم که در این مسیر سبز قدم گذاشتم و انشاءالله قدر دان خوبی باشم.

1395/07/05 @ 18:50
نظر از: زهرا محمدی [بازدید کننده]

طلبه یعنی چه؟ ضمن اظهار خشنودی وسعادت ازاینکه توفیقی به من نائل شده تادراین راه قدم بگذارم ومسیرزندگی خودرا بهبود سازم بلکه واقفم تابه اعمال ووظایف خود عامل باشم که همانا علم بدون عمل ضلالت وگمراهیست.درابتدا طلبه به معنای طالب اهل بیت علیهماسلام است.طلبگی یعنی حمل رسالت عظیم وپرمسئولیت یک بندگی خالصانه…یعنی تربیت نفس خویشتن وزنجیرایمان را بستن درجامعه ای که همه داغ دل امام زمان را تازه میکنند وترویج دینداری در انجاحاشامیکند.طلبگی یعنی درس اخلاق نه تنها برای خویشتن بلکه برای اطرافیان. یعنی سرنسپردن به غرب وپیروی نکردن ازولایت شیطان.طلبه یعنی حمایت ازتولید اجناس داخلی..یعنی پشتوانه ومطیع مقام معظم دلبری…من یک طلبه ام آماده ام برای جهاد درهرزمینه ای.طلبه یعنی پیروزی معنویت وقضائل درسرکوب کردن رذائل اخلاقی.یعنی عمل به واجبات ودوری ازمحرمات.من اگربنشینم تواگربنشینی چه کسی برخیزد؟من اگربرخیزم تواگربرخیزی همه برمیخیزند…ماهمه طلبه ایم سرباز گمنام امام زمانیم.سرباز جنگ نرم آقاهستیم.پیروحیدریم.زندگی طلبگی به ماساده زیستی ودوری ازتجملات راآموخته است.ودرانتهتطلبه یعنی بنده مخلص ومتواضع خدا.طلبه یعنی رفتاری عمارگونه درمقابل امام عصرخویش.ماازخم پرجوش ولایت مستیم/عهدی ازلی باره مولابستیم/گفتندوظیفه چیست دراین هنگام؟/ماافسرجنگ نرم ٱقاهستیم.

1395/06/31 @ 20:58
نظر از: رحیمی [عضو] 
5 stars

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

امام صادق سلام الله‏ علیه می‏فرمایند:
«ان یوم غدیر خم بین الفطر و الاضحی و الجمعه کالقمر بین الکواکب…»
روز عیدغدیر خم در میان سه عید فطر و قربان و جمعه، مانند درخشندگی ماه در میان‏ ستارگان است.

با سلام ، عید غدیر، عید الله الاکبر و عید آل محمد ،ارزشمندترین و والاترین عید بر همه مسلمانان جهان به ویژه شما عزیز و محب آل الله مبارکباد

از روز ازل به ما دو زمزم دادند
با عشق على شور دمادم دادند

هر چند غدير زاده هستيم ولى
ما را پر و بال در محرم دادند.(رضا محمدى)

یا علی علیه السلام

1395/06/30 @ 13:36


فرم در حال بارگذاری ...