رمز ماندگاری انقلاب

جشن پیروزى انقلاب اسلامى و راهپیمایى ده‏ها میلیونى مردم در هزاران شهر و روستا در اقصى نقاط ایران اسلامى به باشكوه‏ترین شكل ممكن برگزار شد و از این بابت باید شكرگزار خداوند منان و قدردان ملت فهیم و بصیر ایران بود.
حضور كم نظیر ملت ایران در راهپیمایى امسال آنهم در شرایطى كه مقامات آمریكایى با گزافه گویى، سخن از پایان عمر انقلاب اسلامى ملت ایران سر مى‏‌دادند بسیار حائز اهمیت بود و مى‌‏توان گفت كه ملت با بصیرت ایران چشم دشمن را با این حضور خود كور كرد و همه نقشه‌‏هاى آن‏ها را نقش برآب نمود.

ادامه مطلب :

pan style="font-size: 12pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;">بخشى از پیام‌‏ها و پیامدهاى راهپیمایى پرشور و شعور امسال ملت ایران را مى‏‌توان چنین بر شمرد:

۱- تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نرم نظام

۲- نمایش قدرت و اتحاد مردمى به دشمن

۳- امیدوارى دوستداران داخلى و خارجى انقلاب

۴- زمان‏شناسى ملت على‏رغم مشكلات اقتصادى

۵- افزایش اتحاد ملت در برابر تهدیدات دشمن

۶- نمایش خطاى دوباره در محاسبات آمریكا

۷- انجام وظیفه مردم و رسیدن نوبت مسؤولان.
 در كنار پیام‌‏هاى گفته شده مى‌‏توان گفت كه راهپیمایى پرشكوه ۲۲ بهمن دو پیام كلیدى و بسیار مهم نیز داشت.

نكته اول؛ آن‏كه ملت ایران فریب این ترفند دشمن را نخورده و مى‏‌داند كه راه عبور از مشكلات، سازش و تسلیم نیست كه اگر چنین بود نشانه آن باید كمرنگ شدن حضورشان در این یوم الله مى‏‌شد كه نه تنها چنین نشد بلكه این حضور حماسى نشان داد نگاه ملت به مشكلات اقتصادى، درست برخلاف خواست و نظر دشمن است.

نكته دوم؛ آن‏كه مردم با حضور خود نشان دادند، اگرچه گلایه‌‏هاى جدى در زمینه مسائل معیشتى دارند اما میان عملكرد مسؤولان و اصل نظام و انقلاب تفكیك قائل هستند و ناكارآمدى و اهمال برخى مسؤولان را به پاى انقلاب اسلامى نمى‌‏گذارند.

پ ن

خدارا سپاس امام رضا (ع) ما را طلبید و بیست و دوم بهمن  97 در دریای مردم بصیر مشهد، جشن انقلاب را به تماشا نشستیم. وبنری که در قطار آماده کرده بودیم بالا بردیم.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...