زندگی آرام بود صدای بازی کودکان سرتاسر کوچه را فراگرفته بود ناگهان غول پیکرهایی برروی سرشان سایه انداختٔ ترس و دلهره وجودشان را فراگرفت، از چشمانشان اشک می چکید و از دلشان خون. ٔولی آنان که رحم نداشتند می دریدند و می شکافتند.
آرامش و آسایش ازمیان رفت .مستکبران تشنه ی خون جوانان ما بودند:تشنه ی قدرت و حکومت  و ثروت.
آنان با تهاجم و تجاوز آشکار کشور عزیزمان را با خاک یکسان کردند. حال با وجود این وضع ناهنجار نوبت ما بود که از کودکان بی گناه ، از ناموس ملت ، از دینمان دفاع کنیم.
بنابراین حماسه ی هشت سال دفاع مقدس آغاز شد برای هر لحظه نماز مردم مان هزاران شهید تقدیم کردیم تا بدانند کشور ما در آغوش خود جوانانی پرورده است که هیچ وقت حاضر نمی شوند ذلت و خواری را بپذیرند.
هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب اسلام و انقلاب و میهن خود قله های بلند رشادت و شهادت را طی کردند و دشمن را در راه رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.
دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که درپای انقلاب اسلامی ریخته شد و این است که میگویند شهیدان قلب تاریخ اند.
امام علی (ع) می فرماید:جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به اولیای خاص خود گشوده است.
شهادت تنهای آرزوی مردانی بود که از خویش بریدند از کوه و دریا گذشتند و چشمه بقاء را جستجو کردند. آنان راه دنیا را نمی شناختند همواره در جاده های ابریشمی آسمان کوله باری به دوش داشتند.
یاران شتاب کنید گویند قافله ای در راه است ٔمی گویند که گناهکاران را نمی پذیرند. آری گناهکاران را دراین قافله راهی نیست، اما پشیمانان را می پذیرند.

محبوبه نوروزی

موضوعات: دلنوشته  لینک ثابت
نظر از: محبوبه نوروزی [بازدید کننده]

بنام ایزد منان
سیزده آبان
سیزده آبان نماداستکبار ستیزی نسل جوان دربرابر دشمنان متجاوزاست،سیزده آبان روز تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلاب ملت ایران است.
ملت ایران در کنار یکدیگر از هیچ یک از قدرت های استکباری واهمه ندارند زیرا این خاک ملتی غیور و سربلند در آغوش دارد که هیچ وقت زیر بار ذلت نمی روند.
آینده ی فردای مملکت ایران دردستان ما جوانان است واین ما هستیم که بایدقدرت تحلیل سیاسی داشته باشیم تامقاومت ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز زورگو ودروغگوی مستکبر رلدلشته باشیم مقام معظم رهبری می فرماید:13آبان نماد طمع ورزی آمریکا،وابستگی رژیم طاغوت وایستادگی ایمان متکی به بصیرت ،فعالیت نسل جوان در صحنه ی شجاعت وجسارت نسل جوان انقلابی است.
سیزده آبان یعنی مقابله با دسیسه ها وزورگویی استکبار،یعنی…
محبوبه نوروزی

1395/08/13 @ 16:05


فرم در حال بارگذاری ...