نگارش وتدوین:پروانه رامیان، استادراهنما:دکترمحمدرضااسدی،استاد ناظر :حجت الاسلام آقای نظری ،تاریخ دفاع:۱۶/۱۲/۱۳۸۶

 

 

چکیده
با اختراع صنعت چاپ و گسترش آن وسپس پدید آمدن صنعت سینما وتلویزیون و…اندیشه ها وعقایدمختلف به سرعت وبرای مخاطبین زیادی رواج پیدا کردند.دانشمندان معتعقدند آن چه که انسان از طریق بینایی آن را می فهمد به مراتب ماندگار تر وبیشتر از چیزی است که با شنیدن آن را درک می کند.صهیونیست ها که گروهی از یهودیان با عقیده به برتری نژادی وجهان وطنی هستند توانسته اند با تسلط بر مراکز خبری ،سینمایی و…افکار وعقاید خود را به بهترین وجه ممکن در ذهن مخاطبان وارد کنند.
آن ها توانسته اند با ساختن فیلم ها، وکارتون ها،بازی های کامپیوتری وهمچنین با نفوذ عمیق در مراکز خبری تبلیغی و…ذهن مخاطبان را به سوی خواسته های خود سوق دهند.
در این تحقیق یرآن شدیم تا دامنه نفوذ صهیونیست ها برمراکز فرهنگی که شامل مراکز پخش خبرٰ،نشر کتب ،تولید فیلم ،کارتون و…می شود را بررسی کنیم تا صهیونیسم واهداف آن را بشناسیم.
با کمی تحقیق به این حقیقت تلخ رسیدیم که هدف اصلی واول تهاجم فرهنگی آن ها مسلمانان ودر راس آنان مسلمانان عرب هستند صهیونیست ها که بر اساس عقاید خرافی خود،تنها یهودیان را انسان می دانند در صد هستند تابا تحقیر وتوهین به غیر یهود (که از نظر آن هاحیواناتی هستند که خداوند برای رفاه یهود خلق کرده است !)برای خود هویتی ایجاد کنند وعقاید خودرا بر جهانیان تحمیل نمایند.
ما در ابتدای این رساله پس از طرح کلیات ،در فصل دوم ابتدا صهیونیسم را معرفی کرده ایم سپس حریم آئین های سه گانه یهود،مسیح واسلام را از صهیونست های یهودی یا مسیحی ویا اسلامی جدا نموده ایم. ودر فصل سوم یاهمان فصل پایانی به فرهنگ سازی صهیونیست ها وشیوه ها وابزار فرهنگ سازی آنها پرداخته ایم.این که چه حد حجم از رسانه های فرهنگی دنیا در دست صهیونیست هاست علی رغم داشتن امکانات زیاد اقتصادی،چون در جهت خلاف انسانیت تلاش می کنند. لا جرم محکوم به شکست هستند ومسلمانان باید تلاش کنند تا با استمداد از خداوند متعال وانجام کارهای فرهنگی در زمینه نشر عقاید اسلامی نه تنها تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام را خنثی کنند.بلکه بتوانند عقاید دینی خود را به عنوان فرهنگ ناب وجهانی مطرح کنند .به امید آن روز

موضوعات: تحقیقات پایانی طلاب مدرسه فاطمیه  لینک ثابت
نظر از: محمدی [عضو] 

ممنونم

1399/04/05 @ 18:04
نظر از: الزهرا (س) نصر [عضو] 

حوزه علمیه الزهرا(س) نصر تهران برگزار میکند :
اولین نشست کرسی های آزاد اندیشی با موضوع ” ولایت فقیه ”
با حضور استاد زمان
تاریخ : جمعه 8 اردیبهشت ساعت 10 صبح
مکان : میدان انقلاب خیابان 16 آذر ، کافه کراسه
از تمام طلاب علاقه مند مدارس علمیه تهران و شهرستانها برای شرکت در این نشست دعوت به عمل می آید .
نحوه ثبت نام : لطفا نام و نام خانوادگی و حوزه محل تحصیل خود را از طریق کامنت در وبلاگ حوزه الزهرا(س) نصر تهران اعلام فرمایید .

1391/01/21 @ 09:12


فرم در حال بارگذاری ...