مشاوره قبل از ازدواج تستpmc

با شنیدن خبر ازدواجش خیلی خوشحال شدم، خصوصا وقتی شنیدم که با طلبه ازدواج کرده است.
خوشحالیم چندان نپایید که برای مشاوره کمک فکری خواست، بشدت ناراحت شدم.
گفتم مگر تحقیق نکرده بودی؟

گفت: چون روابط عمومی بالایی دارد، از هرکسی پرسیدیم تعریف کردند! اما بعد از جاری شدن عقد به مرور متوجه ضعف اعتقاد و بی اخلاقی ها و مشکلات رفتاری داماد شدم.

علاوه بر این در خانواده شان 15 نفر روحانی دارند که اعتماد من را جلب کرد، من در حوزه با اساتید پاک طینتی که داشتم  به روحانیت بسیار خوشبین بودم.

 

گفت: طلبه پایه پنجی که قراره بازپذیری شرکت کنه، نماز نمی خوانه، روزه نمی گیره، رفتاری به شدت ضد اخلاقی داره، خواهرانش می گویند دوستان دختر زیادی داشته است.

 یکی از روحانیونشان که عقد ما را جاری کرد، وقتی وارد اطاق زن ها شد با همه زن های نامحرم دست داد، از ترس پشت مهمان ها پنهان شدم که با من دست ندهد!
آقای داماد از من خواست تا با دایی او دست بدهم، گفتم نامحرم است، گفت: اشکال ندارد، زن برادرم من را می بوسد، هیچ اتفاقی نیفتاده است!

از مدرسه اش پرسیدیم گفتند: هرسال در یک مدرسه درس خوانده و اخراجش کرده اند.

گفت: تعجب می کنم که طلبه این رفتار را داشته است، گفتم مگر نمی گویی که اخراجی بوده، شما را فریب داده است؛ و آنهایی که در فامیلشان با آن رفتار وجود دارند هم نمی توانند خیلی در جامعه فعال شوند.

مردم ما فهیم هستند طلبه جاهل را از غیر جاهل تشخیص می دهد، اگر بر خلاف آن باشد تحمل نمی کنند. تو این وضع و حال جامعه این جور افراد فکر می کنند که چون یک عده به پست های بالایی رسیدند؛ حتما اینها هم موفق می شوند!

گفتم: چون جامعه گسترده شده است و شما با افرادی از غیر محل خود ازدواج کرده ای، باید با مشاوره انتخاب می کردی، هرچند بسیار اتفاق افتاده که از میان فامیل هم افرادی پیدا می شود که آنچه ظاهرشان نشان می داده، نبوده اند
گفتم اگر قبل از ازدواج با من مشاوره می کردی، راهنمایی ات می کردم که به مرکز مشاوره قم زیر نظر حوزه علمیه برادران مراجعه کنی و از هر دوی شما تستpmc رایگان می گرفتند؛  از هرچه دروغ در پس ذهنش پنهان بود با خبر می شدی!

دلداریش دادم که خدا را شکر که قبل از رفتن به خانه داماد متوجه  خباثتش شدی.
این تستpmc در قم و مشهد وجود دارد و برای طلاب رایگان است.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از:  
5 stars

جالبه
اجرکم عندالله
با سلام .از شما دوست عزیز دعوت می کنم از وبلاگ های بنده بازدید کرده و مرا با نظرهای پرمهرتون راهنمایی کنید .منتظر نگاه های قشنگتون هستم
http://yamahdi5.kowsarblog.ir/

http://esmatiye-semnan.kowsarblog.ir/

1397/05/15 @ 01:35
پاسخ از: محمدی [عضو] 

ممنونم

1397/05/15 @ 05:11
نظر از: ... [عضو] 

این خانم نیازی به این تست نداشته
چون طبق گفته خودش همون اول دیده که آقا چجور ادمیه و چه طرز فکری داره
اما باز هم از هول حلیم تو دیگ افتاده و خیال کرده اگه بگه نه دیگه براش شوهر پیدا نمیشه
خیلی از این مسائل به سادگی قابل تشخیص هستند،اما دخترا چون دوست دارن زود ازدواج کنند،از خیلی از خطاهایی که همون اول می یبینند چشم چوشی می کنند.
اینقدر این اقا صداقت داشته که همون اول گفته با نامحرم دست میده اما دختره انگار نه انگار

1397/05/13 @ 22:27
پاسخ از: محمدی [عضو] 

از اول نشناخته بعد از ازدواج فهمیده

1397/05/14 @ 05:14
پاسخ از: ... [عضو] 

مگه نگفتین که روز عقد ،عاقد با همه خانمهای توی اتاق دست میداده و پسره از دختره خواسته با داییش دست بده و حتی گفته که زن برادرش اونو می بوسه
پس همون روز عقد قشنگ ماهیتش اشکار کرده

1397/05/14 @ 10:29
پاسخ از: محمدی [عضو] 

همه این وقایع بعد از جاری شدن عقد بوده که اول اشتباه عاقد را دیده ، خب فکر کرده که عاقد به داماد مربوط نیست بعد طی هفته و روزهای بعد کم کم مشکلات اخلاقی داماد رو شده

1397/05/15 @ 05:14


فرم در حال بارگذاری ...