زهر،زینب،دخترای،باحجاب،نوه های گلم

دخترم نامه را با تذکرات پدرانه آقام ،رهبرم،تاج سرملتها ی آزاده جهان مزین می کنم و برایت می نویسم.

«رهبرانقلاب: دختران عزیزم! آگاهی‌هایتان را بیشترکنید. مطالعه،تحقیق،ورود به مسائل روز و اهتمام به کارهای دینی،جزو وظایف مسلمی است که زنان بایدخود را موظف به انجام آنها بدانند.

رهبر انقلاب: زن‌ها می‌توانند مانع پرت شدن شوهرهایشان به پرتگاه جهنم شوند! در محیط زندگی ممکن است مردها دچار لغزش هایی شوند که آنها را به لبه‌ی پرتگاه ببرد.»

دخترم،یادت باشد امروز که دختری، در آینده مادر دختر دیگری هستی، و روزی می‌آید که مادربزرگ میشوی؛ پس جدا از همه ناپاکی‌ها، تو پاک بمان!

دختر به شیوه بانوان معصوم زندگی کن، وقتی از حال هوای جوانی خارج شدی و به گذشته خود نگاهی کردی به خودت افتخار کنی!

الگوی تو دخت امام ،عمه امام و خواهر امام است،پس باید برخود ببالی که توفیق چنین رهبرانی از جنس خودت داری، و با وجود این دختر آسمانی که هنوز پدر بزرگوارش قدم به جهان نگذارده بود نوید آمدنش  به قم داده شد و زیارت اورا برای زوارش شفاعت بهشت به ارمغان می آورد.

دخترم این بانو هرگز ازدواج نکرد واگر می کرد حتما به شیوه مادر گرامیش حضرت زهرا  حرکت می کرد. مانند او در اقتصاد خانواده بدون تجمل بود، هرگز اسراف نکرد.

دخترم اگر حضرت معصومه ازدواج می کرد همانند مادر کریمه اش همگام با همسر در تمام لحظه ای زندگی می شد،چطور حضرت زهرا در غیبت مولا امیرالمومنین علیه السلام زندگی را می چرخاند.

دخترم در زندگی چشم هم چشمی نداشته باش و به داشته ای خودت راضی باش و برای نداشته هایت حسرت نخور.

دخترم داشته های خودت را بزرگ بدان و نداشته های دیگران بزرگ بدان!

 

موضوعات: فرهنگی, مباحث فرهنگی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...