با خریدن جنس خارجی کفار را برخودمان مسلط می کنیم

این روزها در باره حمایت از کالای ایرانی در بین دوستان زیاد بحث می کنیم، هرکسی یک علتی بر استفاده نکردن از تولید ملی گفتند، که خلاصه همه حرف و نقلها جلوگیری از ضرر مالی بود .


گفتم: زمانی که جنگ را برما تحمیل کردند، چه کسانی ضرر مال و جانی را برخود هموار کردند از لذت زن و فرزند وپدر ،مادر ،شغل، تحصیلات درآمد مالی دست کشیدن وبرای نجات ایران همه چیز را بخشیدن به حفظ ایران و اسلام.


یعنی شما ها چقدر بی وطن هستید و نسبت به اسلام بی غیرت هستید، و به این آیه قرآن هم بی توجه هستید.لن یجعل الله للکافرین علی مومنین سبیلا ،خداوند اجازه نداده که کفار هیچ راه نفوذی نسبت به مومنین داشته باشند.

خب حالا آیه را بررسی می کنیم، وقتی جنس خارجی استفاده می کنیم این باعث می شود ،که کفار ثروتمند تر شوند هم مردمش در زندگی آسایش باشند و هم دولت های کفار در دفاع از خود و ملتشان قوی تر شوند، در نتیجه مومنین روز به روز فقیر تر شوند و دولت اسلامی هم از نظر مالی ضعیف شود و قتی مردمی فقیر شوند زندگی مردم مختل می شود، بیکاری مردان و طلاق زنان و تاخیر ازدواج و  فور فساد به کسی دیگر توان رشد در همه ابعاد نمی دهد و دولت هم در دفاع از کشور اسلامی ناتوان می شود؛ اینجاست که راه نفوذ کفار و سلطه برمومنین شروع می شود.

 

 

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: محمدی [عضو] 

سلام منونم از حمایتت از کالای ایرانی

1397/02/04 @ 13:24
نظر از: حضرت مادر (س) [عضو] 
5 stars

سلام احسنت

1397/02/04 @ 12:01


فرم در حال بارگذاری ...