به نام آرام بخش دلها

بار خدایا نمیدانم از کجا باید شروع کنم از نعمت های بی کرانت یا از گناهانم،

با اندکی فکر میخواهم از خطا هایم بگویم که وقتی بهشون فکر میکنم میبینم که چقدر بنده ی بدی در این مدت از عمرم بوده ام، اون موقع است که از اعمالم دردنیا و آخرت میترسم.

نمیدانم بنده لایق تو هستم یا نه اما خوب میدانم که تو الرحمان الرحیمی و بخشنده و با تمام رحمانیتت می بخشی و اما ما… خدایا! ای کاش  فقط اندازه ی یک قطره باران از بخشنده گی ات، نعمت هایت که به ما داده ای تا خوش باشیم، در عالمی که خودت خلق کرده ای را درک کنیم!

نه اینکه فقط موقع گرفتاریمان از تو یاری بطلبیم و میدانم تو با همه ی رحمانیتت به یاری مان میشتابی تا دست تنها نمانیم.

اما باز هم ناشکر و نا سپاسی میکنیم و  باوجود گرمای وجودت در تک تک سلولهای بندم گمراهم.

ای معبود همیشگی من ، هر لحظه دلم اندازه ی قفسی برایت تنگ است ،صدایم خیس و بارانی است فقط تویی که لایق دوست داشتنی و ققط شایستگی پرستش کردنی با این همه چرا دوستت نداشته باشم؟

تو که همه چیز را در اختیارم قرار دادای (خورشید درخشانت را ماه تابانت را،صحرا و جنگلت را ،قطرات نگینت را زمینت را و اجازه ی زندگی در آن، خانواده ام را و… خدایا میدانم که نعمت هایت را بی منت  می بخشی و با حکمت آنچه را که داده ای امانتی است، وهر وقت اراده کنی میگیری هیچ  کار تو بدون حکمت نیست.

بار خدایا همه چیزمان از توست. ای آرام بخش وجودم به خاطر همه چیزت با تمام وجودم دوستت دارم.

خداوند متعال در قران کریم می فرمایند :"قل ان کنتم تحبون الله فاتبعونی یحبیکم الله"بگو اگر خدا را دوست دارید از من اطاعت کنید تا خدا شما را دوست بدارد.

زهراپورتقی

موضوعات: دلنوشته  لینک ثابت
نظر از: زهراپورتقی [بازدید کننده]

بسم تعالی
موضوع: اربعین حسینی
السلام ای وادی کرببلا السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذولمنین السلام ای کشته های بی کفن
نمیدانم چرا هر وقت صحبت از کربلا و اربعین میشد اشک در چشمانم خلقه میزند شاید این اشک ها از سر شوق رفتن به کربلاست یابه خاطر مصیبت های زینب یا شایدم از روی شرمندگی باشد چرا که حسین حسین گفتیم اما حسینی نشدیم سالها در محدمت به سر و سینه زدیم اما به راهت توجعی نداشتیم و حواسمان بود که پیمودن راهت مهمتر از عزاداری برایت است ما را در راهت قرار ده و کاری کن که عزاداریمان خالص و بدون ریا باشد.
چهل روز از اشک های کربلا میگذرد قطراتی که حاوی پیام فتح اند و دلاورمردیدر این روز تنها چیزی میتواند در ذهن ا تداعی شود حدیث خون و پیردزی است.
اربعین که می آید باید از زینب گفت که حاصل زخمها و به نماز نشسته که هنوز عاشقان آن را به یاد دارند.یا سیدی به یاد روشنی شما شمعگونه میسوزیم و گریه سر میدیم برای فاصله های خود و زجر های شما .آرزوی هر ساله ی من پای پیاده آمدن به حرمت است منتهی به شرط قبولت.یا مولا یا سیدی خدا ههلمون و هدایتمون کنه خدا لایق عاشق مهدیمون کنه."آمین یا رب العالمین “
محرم ماه غم نیست ماه عشق است
محرم محرم درد حسین است
اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد
دل را حرم و بارگه خون خدا کرد.
حسین میا به کوفه کوفه وفا ندارد
ای به دل بسته قدری آهسته کن مدارا با زینب خسته.

پورتقی

1395/09/04 @ 21:25


فرم در حال بارگذاری ...