منتخبین جشنواره علامه حلی
هشت نفر از طلاب در جشنواره علامه حلی با نوشتن مقاله ، تحقیق پایانی و کتاب امتیاز کسب نمودند،

خانم هاجباری ،حمزه، مشکی، محمودی، احمدی،شهباز،ریشدار و رامیان،

به این خواهران تبریک می گوییم و برایشان توفیق بیشتر را خواهانیم.

موضوعات: کوتاه نوشت  لینک ثابت
نظر از: سلاله [بازدید کننده]  

سلام خانم
مهموناتون اومدن قدمشون رو چشم ولی من خوشحال نیستم نه از آمدنشون ناراحتم نه خوشحال چون برام هم مهم نیست فقط چون سرباز امام زمانن به همین خاطر به قول شاعر گلارو اب دادم . احساس کردم از دست من ناراحتین از دستم ناراحت نباشین چون منفی منفی رو دفع میکنه لااقل شما مثبت باشین

1394/02/23 @ 21:25
نظر از: سایت ریاحین [بازدید کننده]

بسم الله الرحمن الرحیم
سایت مذهبی ریاحینwww.rayahin.net همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ فعالیت رسمی خود را شروع کرده است.
* هدف از راه اندازی این سایت، نشر متمرکز زوایای مختلف زندگی بانوان اهل بیت عصمت و طهارت است. در مرحله اول مجموعه مقالات، مصاحبه‌ها، اشعار، متون ادبی، معرفی کتب و منابع معتبر درباره حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حضرت خدیجه (سلام الله علیها)، حضرت زینب (سلام الله علیها)، حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت رقیه (سلام الله علیها) گردآوری و منتشر خواهدشد و به تدریج نیز مطالب مفید درباره سایر بانوان بزرگ شیعه به سایت ریاحین افزوده خواهد شد.
*تلاش ما بر این است که محتوای مورد استفاده در سایت با دقت فراوان از منابع مختلف اعم از تألیفات و سخنرانی‌های بزرگان و محققین ارجمند علی الخصوص مراجع عظام تقلید و علمای حوزه‌های علمیه و نویسندگان برجسته حوزه دین انتخاب شود.
*به رسم امانت سعی‌مان بر این خواهد بود که تمام مطالب با ذکر منابع اصلی و به طور دقیق منتشر شود. امیدواریم هر جا نیز به علت حجم کار دچار غفلت می‌شویم با همراهی و تذکرات شما عزیزان به سرعت به جبران شود و اشکالات اصلاح شوند.
به منظور ارتقاي سطح کيفي و محتواي مطالب سایت ریاحین، خواهشمند است نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را درباره مطالب سایت برای ما ارسال نمایید.
هم‌چنین با توجه تصمیم مدیریت سایت مبنی بر تشکیل گروه همکاران افتخاری، دوستانی که آمادگی دارند با سایت همکاری منظم داشته باشند و یا در ایام مناسبتی همکاری نمایند، مشخصات کامل خود را با ذکر توانایی و تخصص به ایمیل این سایت، ارسال نمایند.
اولویت‌های همکاری افتخاری:
* توانایی ترجمه مقالات عربی به فارسی
* مقاله‌نویسی و نکته‌ نویسی مذهبی
* تهیه خبرهای مذهبی
* شعر و متون ادبی ـ مذهبی
* عکاسی مذهبی و طراحی پوسترهای مناسبتی
* فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی
____________________________
موفق باشید
خدا کمک کند در همکاری آماده ایم

1394/02/17 @ 10:08
نظر از: سلاله [بازدید کننده]  

سلام

من هم تبریک میگم خدمت این عزیزان و آرزوی موفقیت در تمامی عرصه ها براشون دارم. مخصوصا خدمت دوست خوبم جباری و دوست سابقم مشکی عزیزم و خسته نباشید.
_______________________________
سلام
عزیزم
الهی در جشنواره آتی به شما و دوستان دیگرتان تبریک بنویسم

1394/02/10 @ 20:30


فرم در حال بارگذاری ...