کالای ایرانی اشتغال نشاط ازدواج

برای حمایت از کالای ایرانی خیلی فکر کردم،به بچه ها گفتم ما چند تا کار می تونیم انجام بدیم یکی اینکه خودمان از کالای ایرانی استفاده کنیم و دیگر اینکه به دوستان سفارش کنیم که کالای ایرانی بخرند.

و آخرین کاری که می تونیم انجام بدیم  اینه که به دوستان سفارش کنیم به مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه کنیم اقلامی را در نظر بگیریم و از فروشنده بپرسیم مثلا مسواک ،خمیردندان، و بلوز ،شلوار…..ایرانی دارید. اصلا لزومی نداره که قصد خرید داشته باشیم فقط صرفا از فروشنده ها آدرس جنس ایرانی بپرسیم. حتی موقع خرید دارو از دارو خانه ها قرص ایرانی درخواست کنیم. این خود به نوعی تبلیغ کالای ایرانی است.
برای امتحان از مسئول استخر تقاضای عینک کردم ،گفتم ایرانی باشه،گفت چینیه ،گفتم متاسفم نمی خرم پرسید چرا گفتم من چه جوری  جنس خارجی بخرم و پدر و برادر ،شوهر و پسر همسایه ام بیکار بشه و پیش همسر و فرزندش شرمنده بشه و  جمعیت کمیته امداد را افزایش بدهم و با فرار مغزها مواجهه شویم ،پسر دوستم به خارج رفت تا در آنجا شاغل بشه و متاسفانه در کشور غریب کشته شد و  اون یکی به خاطر فقر جاسوسی کرد و دانشمند هسته  ای را به شهادت رسوند  و دختر همسایمان بی شوهر مانده، و مرد خارجی مرفه بشه ! گفت راست میگی ،گفتم هروقت عینک ایرانی آوردی خبرم کن.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

آفرین
کالای ایرانی خریدن معرفت می خواهد که شما دارید

1397/02/11 @ 07:55
پاسخ از: محمدی [عضو] 

سلام خدا کنه جماعت با معرفت سود خود را بدانند

1397/02/11 @ 22:08
نظر از: حضرت مادر (س) [عضو] 
5 stars

سلام احسنت

1397/02/10 @ 06:48
پاسخ از: محمدی [عضو] 

سلام ممنونم از همفکریتون

1397/02/10 @ 13:18


فرم در حال بارگذاری ...