بسم الله الرحمن الرحیم

اول ژوئیه 2009 مروه الشربینی در مقابل چشمان کودک سه ساله و همسرش با ضربات چاقو به شهادت رسید. شرح ما وقع را همگی می­دانیم!قاتل خیلی راحت این زن محجب را در دادگاه مورد ضربات چاقو قرار می دهد و ماموران حراستی دادگاه صرفا نظاره گر ماجرا هستند. ولی هنگامي‌كه شوهر مروه الشربيني براي نجات همسرش به سمت وي می رود، توسط پليس آلمان مورد تيراندازي قرار‌ گرفته و با وضعيتي بحراني به بيمارستان منتقل می شود!

ادامه مطلب :



می­ترسم داستان زنان محجبه در ایران هم به سرنوشت دادگاه مروه ختم شود!

نه این که با بحث همیشه چالش برانگیز و حساس حجاب به قضیه نگاه کنم، بلکه عملکرد نیروهای امنیتی در این زمینه واقعا تاسف آور است.وقتی مامور امنیتی که ضرب و شتم توسط زن بدحجاب را می­بیند ولی می­گویدما فقط وظیفه داریم اینجا مراقب باشیم که دزدی انجام نشود»! و بعد با گرفتن یک قبض تلفن به عنوان وثیقه ، مجرم را آزاد می­کنند نباید منتظر دادگاهی مانند دادگاه مروه الشربینی بود؟!

رامیان

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام علیکم!خدا قوت.من هم از لطف شما و از مهر و محبت سر شارتان ممنونم و از حضور سبزتان در وبلاگم تشکر می کنم.استاد شایق واقعا یکی از اساتید نمونه در امر تفسیر قرآن کریم در یزد هستند. ان شاءالله همه ی اساتید بزرگوار ما تندرست و عاقبت بخیر شوند.دلتون دریایی. باز هم چشم به راه مهربانی هایتان می مانم.
_________________
سلام علیکم
موفق وسربلند باشید

1392/05/04 @ 10:50
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام علیکم!خدا قوت.من هم به نوبه ی خودم موفقیت شما را در تیر ماه 92 تبریک می گویم و از حضور سبز شما در وبلاگم ممنونم.لحظات زندگیتان همرنگ آبی آسمان.ان شاءالله که همیشه در سنگر علم و عمل موفق باشید و ما را از دعای خیرتان فراموش نکنید.ملتمس دعای وی
_________________________________
سلام علیکم
خیلی ممنونم از حضور امیدوارکنندتون
با اینکه روی ماهتون ندیدم دارم وابسته به محبت تون میشم
زنده باشید

1392/05/03 @ 16:57
نظر از: مخلصی [عضو] 

با سلام
در این ماه مبارک همه را به دعای عاقبت بخیری مهمان کنید
التماس دعا
یادش گرامی
_________________
سلام خانم مهرابی عزیز
خدا قوت
همه خوبیهارا براتون آرزو می کنم
موفق باشی همسنگر

1392/05/03 @ 15:40
نظر از: صدرارحامی [عضو] 

با سلام واحترام

موفقيت شما را در اين ماه به عنوان وبلاگ برتر تبريك ميگم اميدوارم در تمام مراحل زندگيتان موفق و سربلند باشيد . در اين ماه پر فيض الهي التماس دعاي ويژه دارم….
__________________________
سلام همسنگر عزیز
برشما هم مبارک باشه
از اینکه وب تون برتر شده خداکنه که همیشه در همه مواردجزءبرترین ها باشین
سربلند باشید.

1392/05/03 @ 13:19


فرم در حال بارگذاری ...