دشمنان وحدت‏
نگاهى به دشمنان وحدت در میان مسلمانان نیز خود آموزنده و روشن‏كننده حقایق فراوانى است. دشمنان وحدت مشخصا كسانى هستند که در جهت نابودی اسلام و صدمه به اصل آن حركت مى ‏كنند. در حال حاضر دشمنان جهان اسلام از جمله رژیم صهیونیستى، آمریكا و انگلیس در راس دشمنان وحدت نیز قرار دارند و بسیارى از دیگر حركت‏هاى ضد وحدت در داخل و خارج از كشورهاى اسلامى را اینان رهبرى و مدیریت مى‏ كنند. حركتى ضد وحدت و به نفع ایجاد خون ریزى میان مسلمانان را نمى‏ توان یافت مگر آن كه مورد حمایت همین سران استكبار و شرك عالمى قرار دارند و مستكبران عالم به طرق مختلف در جهت تقویت آن‏ها مى‏ كوشند. حتى گروهك ‏هاى تروریستى ضد وحدتى مانند داعش نیز مورد حمایت آمریكا و رژیم صهیونیستى و دیگر كشورهاى ضد اسلامى بودند.
دشمنان جهان اسلام و اندیشه ‏ى دینى از آن جهت بر طبل تفرقه و دشمنى با وحدت مى ‏كوبند كه شكل‏ گیرى هر مرتبه و سطحى از وحدت منافع و خواسته ‏هاى آن‏ها در جهان اسلام را تهدید مى ‏كند و اصولا با جلوگیرى از وحدت است كه آن‏ها مى‏ توانند منافع و خواسته‏ هاى خود را در كشورهاى اسلامى و در منطقه دنبال كنند. تلاش این كشورها در مقابله با وحدت را به‏ خوبى مى‏ توان از طریق رسانه‏ هاى وابسته به آن‏ها در نقاط مختلف جهان اسلام مشاهده كرد. رسانه ‏هاى وابسته به آمریكا و انگلیس و اسرائیل تلاش مى‏ كنند ازهر مسأله‏ اى براى ایجاد اختلاف و درگیرى و كشتار میان مسلمانان استفاده كنند و از سوى دیگر هر نقطه‏ ى وحدت و اشتراكى را در میان مسلمانان مورد هجمه قرار دهند.
در میان دشمنان وحدت در رتبه‏ ى بعدى دست نشاندگان و حاكمان وابسته در منطقه قرار دارند كه از اربابان خارجى خود خط مى ‏گیرند و وحدت اسلامى به معنى ریشه كن شدن آن‏ها و از میان رفتن منافع اربابانى است كه آن‏ها را در جهان اسلام حاكم قرار داده‏اند. آل سعود و برخى دیگر از خاندان‏ هاى فاسد و وابسته حاكم در منطقه نمونه ‏هایى مشخص از این دشمنان وحدت هستند كه خون مسلمانان در كشورهاى مختلف ازجمله یمن و سوریه و عراق از چنگال سفاك آن‏ها مى ‏چكد. علت اصلى دشمنى این خاندان ‏هاى فاسد با وحدت آن است كه بقاى خویش را در حمایت آمریكا و انگلیس مى‏ بینند و مى‏ دانند كه متحد شدن مسلمانان و تضعیف سلطه‏ ى آمریكا و غرب به معنى سرنگونى آن‏ها خواهد بود.

پ ن

فتنه گرانی مثل مفتی های قمه گردانی، و خلق دهه های محسنیه … همه ریشه اش خواسته یا ناخواسته ضد وحدت است.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
نظر از: مدیریت [بازدید کننده] 

باعرض سلام وخداقوت خدمت شما.
وبلاگ خوبی دارید .خوشحال میشیم به ماهم سربزنید وماروازنظرات مفید وسازنده خودتان مطلع بفرمایید.
ضمنا درصورت تمایل جهت ترویج فرهنگ ایثاروشهادت واینکه به اندازه ای هرچند کوچک درانتقال پیام شهدا همکاری کرده باشید،می توانید آدرس های ما را درقسمت لینک های روزانه تان درج نمایید ومارابه دیگران معرفی نمایید.
آدرس های ما:
www.beytoshohada.blogfa.com

www.beytoshohada.blog.ir

معبرسایبری بیت الشهدا

1397/08/26 @ 10:28
پاسخ از: محمدی [عضو] 

سلام ممنونم

1397/08/26 @ 17:37
نظر از: زكي زاده [عضو] 

سلام
دعوتید در

#مرداب_اشک_ها_

1397/08/25 @ 16:49
پاسخ از: محمدی [عضو] 

سلام آمدم

1397/08/25 @ 18:39


فرم در حال بارگذاری ...