در این دنیا گروه های زیادی با گرایش های مختلف زندگی می کنند ولی « حضرت عباسی » دین اسلام و مذهب شیعه چیز دیگری است و نعمت خیلی بزرگی که ما هر چه قدر هم شکر گزار آن باشیم کم است . ولی شیعه واقعی بودن سخت و خیانت به مسلمان و شیعه خیلی سخت تر چون او راه حق را برگزیده ، خیانت به مردمی که در راه خدا قیام کرده اند و در راه خدا خون داده اند خیلی تاوان سختی در پی دارد مثل ماجرای طبس که خداوند از طریق امدادهای غیبی دشمنان این ملت را که برای نابودی آن نقشه کشیده بودند در هم کوبید .  نمی دانم چطور بعضی ها دلشان می آید نوکری طاغوت را بکنند و به مردم خود خیانت. مگر چند سال زنده هستند و به اصطلاح زندگی می کنند هفتاد سال یا هشتاد یا نود ، زیاد هم که شود صد یا صد و خورده ای ، به جای اینکه به مردم خود صادقانه خدمت کنند با هم خون های خود از در دشمنی وارد می شوند به فرزندان خود نیز خیانت می کنند به خاطر چه چیزی ؟ فقط به خاطر اینکه نوکری خود را ثابت کنند ! یا به شیطان درون یا به شیطان بیرون ، شیطان درون می گوید برو ثروتمند شو و برو قدرت را به دست بگیر حالا گیریم رئیس جمهور هم شدی آخرش نصیبت یک وجب خاک سرد و خاموش است .
در هر کشوری گروه ها و حزب هایی هستند در کشور ما هم ، همچنین ولی آیا نباید این گروه ها برای ارتقای مردم خود تلاش کنند ؟ آیا نباید برای اتحاد جامعه اسلامی تلاش کنند ؟ به جای اینکه مانند منافقین تفرقه در صفوف مسلمانان بیندازند آیا نباید به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنند و در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی ، اتحاد را سرمشق زندگی و برنامه های آینده خود قرار دهند ؟ .

اصلا اگر ما حزب و گروه نخواهیم چه کسی را باید ببینیم ، این حزب و گروه ها مانند ناخن هستند در بدن اجتماع اگر چه ناخن برای بدن و انجام کارها لازم است ولی وقتی دراز می شوند و زیر آن ها میکروب جمع می شود موجب بیماری می شوند و باید آن ها را برید تا بدن سلامتی خود را از دست ندهد حزب و گروهی هم که برخلاف شرع و عرف اسلامی عمل کند و کارش لاشخوری باشد و خون مردم را در شیشه کند و همچنین برخلاف قوانین اسلامی عمل کند در این صورت از نظر خدا و به تبع آن مردم محکوم به فنا است ، این مردم انقلاب نکرده اند که حالا یک عده از خدا بی خبر پشت پرده ی حزب و گروهی به آن ها خیانت کنند به این آقایان عرض می کنیم اگر بخواهید برخلاف اسلام و قرآن عمل کنید البته اسلام محمدی نه اسلام من در آوردی خودتان ، مطمئن باشید در امان نخواهید بود چون خدا پشت و پناه این ملت است ، دست رنج این مردم را می خورید و بعد خیانت می کنید ، نمک خوردن و نمکدان شکستن ! روزی خیلی ها همین کار را با مردم کردند اما سزای آن را دیدند هر کس هم که در سر فکر خیانت به این ملت پاک را داشته باشد باید به عاقبت شوم آن هم راضی باشد این سری از انسان ها مانند خانواده بانو چویی در سریال جواهری در قصر هستند آیا آن ها با آن همه چاپلوسی ماندند ؟ در کشور ما هم خانواده های چویی زیاد است اما آن ها هم روزی نابود خواهند شد کم کم چهره بانو چویی ها و اطرافیانش دارد روشن می شود و همین روزهاست که عده ای مانند بنی صدر با لباس زنانه یا در چمدان ها از کشور ها خارج شود و یک عمر در حسرت خاک سرزمین خود بسوزند و در آخر هم رو سیاه در خاک غربت به گور سپرده شوند پس بهتر است قبل از این که کار از کار بگذرد دست از خیانت بردارند . 

موضوعات: نوروز  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...