. إِنَّمَا التَّوْبَةُ عَلَى اللَّهِ لِلَّذِينَ يَعْمَلُونَ السُّوءَ بِجَهالَةٍ ثُمَّ يَتُوبُونَ مِنْ قَرِيبٍ فَأُولئِكَ يَتُوبُ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَ كانَ اللَّهُ عَلِيماً حَكِيماً سوره ی مبارکه ی نساء آیه ی ۱۷

گناه ….گناه …….گناه………و بازم گناه. آخه تا کی ؟ نمی خوای واقعا توبه کنی؟ تازه شروع کردی برگرد اگه زیاد از این نردبام غفلت بری بالا آخرش پرت می شی تو چاه گنا ه و دیگه نمی تونی ازش بیرون بیایی برگرد خداوند منتظر بنده هاشه که همگی پاکیزه به سوی او برگردند درست مثل روز تولدشون که عین آینه دلهایشان صاف و ساده و دیگه خبری از کوله بار گناه نبود حالا نظرت چیه ؟ ما هی رو هروقت از آب بگیری تازه است البته نه موقعی که دیگه پیرو فرتوت شدی و جونت به لبت رسیده حس شیرینی توبه فقط در جوانی ست و خداوند متعال توبه ی بنده اش را در جوانی می پذیرد نه در پیری.

توسط طلبه

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
نظر از: خادم المهدی [عضو] 

آنچه از آیات قرآن و روایات در باب توبه استفاده می شود این است که اگر انسان از گناهانش پشیمان شود و توبه کند، خداوند توبه او را می پذیرد و تمام گناهانش را می بخشد، پس انسان گناهکار در هیچ شرایطی نباید از رحمت خداوند مأیوس باشد زیرا هر چه گناه او بزرگ تر باشد باز رحمت الهی واسع تر است.

1395/03/05 @ 08:41


فرم در حال بارگذاری ...