جاهلیت مدرن وبت پرستی مدرن

قرنی که در آن زندگی می‌کنیم، قرن اشتیاق به معنویت است! با گسترش فضاهای مجازی و سرعت انتقال افکار، این اشتیاق بیشتر شده است. از طرفی مشکلاتی که مکاتب لیبرال و کمونیسم برای مردم ایجاد کردند، سبب شده است که مبدعان معنویت‌های ساختگی هم فعال گردند.بنابراین مردم تشنه‌ی دور از اسلام واقعی که فقط اندکی از شرعیت را شنیده‌اند ، دنبال کننده این فرقه ها هستند.

کسانی که ایمان محکمی ندارند و حوصله انجام دادن همه ضروریات و مناسک دین را ندارند، دوست دارند، به این نیاز فطری هم پاسخ دهند؛ دنبال این‌ها می‍‌‌روند و هر روز یک معنویت جدید، باز سر خورده می‌شوند و دنبال آن یکی میافتند.

همه این معنویت های نوظهور از هندوئیسم نشات گرفته است، و تلاش می‌کند افراد را با خدای دروغین، که در نهایت شیطان است هدایت کند. شعور کیهانی، انرژی درمانی، یوگا، و..    .! این همان جاهلیت مدرن است، که با این همه اطلاعات و دنیای مدرن گرفتار آن شده‌ایم! متاسفانه افراد متدین بدون اطلاعات عمیق دینی هم در این چاله گرفتار شده اند.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: یا کاشف الکروب [عضو] 
5 stars

با سلام و احترام تشکر از مطلب شما. ان شاء الله خداوند همه ما را هدایت کند که گرفتار این گونه مسایل نشوم. موفق و سلامت باشید التماس دعا یاحق

1399/06/29 @ 10:04
پاسخ از: محمدی [عضو] 

ممنونم

1399/06/31 @ 11:42


فرم در حال بارگذاری ...