خانه لوک خوشانس کجاست
#جلسه_دهم
#درس_های_اخرالزمانی_دجال

 انیمیشن 《 دامبو، فیل پرنده》 در زمره این گروه از آثار است.مادر دامبو بر خلاف سایر فیل‌ها که کلاهی زنگوله‌دار به سر دارند، کلاه عرقچین مانند، مخصوص یهودیان را به سر دارد و به جرم دفاع از فرزندش در اسارت به سر می‌برد.
دامبو نیز طی عملیاتی، پرچمی را در سیرک به اهتزاز در می‌آورد که بی شباهت به پرچم رژیم اشغالگر قدس نیست!
عبارت رفتن به سمت خورشید در تورات بیان شده و در بین یهودیان این گونه رایج است که منظور از آن بازگشت به سرزمین موعود است.

در کارتون 《لوک خوش شانس 》خانه لوک کجاست؟ چرا او همیشه با اسبش به سوی خورشید در حال غروب، آرام و خسته حرکت می‌کند؟

چرا همیشه این ترانه را زیر لب زمزمه می‌کند: 《من گاو چرانی تنها هستم که از خانه‌ام دور افتاده‌ام؟》

شخصیت لوک، تداعی گر یهودی مظلوم و دور مانده از سر زمین مادری خویش است. داستان 《هاچ زنبور عسل 》، 《بنر》 و غیره به کودک یهودی می‌فهماند که باید به دنبال مادر زیبا و نورانی خود باشد.

و غیر یهودیان موجوداتی ترسناک، بدجنس و حتی بدبو هستند که می خواهند او را از بین ببرند. در کارتون شیر شاه، شیر نماد سلطه جهانی یهود است. در تورات آمده است: 《 یعقوب، در میان امت ها و قوم‌های بسیار، مثل شیر در میان جانوران جنگل و مانند شیر درنده در میان گله‌های گوسفند خواهد بود.

که هنگام عبور پایمال می‌کند و می‌درد و کسی نمی‌تواند مانع او شود.قوم اسرائیل در برابر دشمنانش خواهد ایستاد و آن هارا نابود خواهد کرد.

 بازیهای رایانه‌ای و پیامدهای منفی آن
مقام معظم رهبری:《 بازی‌های رایانه‌ای به شوالیه‌های مجازی قدرتمند و جذاب ناتوی فرهنگی و جنگ صلیبی غرب تبدیل شده‌اند که در حال تخریب و تغییر تدریجی ارزش‌ها و هنجارهای انقلاب اسلامی و جهان هستند》.

این شوالیه‌های رایانه‌ای در جنگ‌های صلیبی قرن جدید بدون هیچ گونه حساسیتی تا عمق خانه‌هایمان نفوذ کرده‌اند و ما در بی خبری با آغوش باز به استقبال آنها رفته‌ایم و حتی در حال پرداخت هزینه مالی حضورشان هستیم!

برخی بازی‌های رایانه‌ای با محتوای صهیونیستی و آمریکایی طراحی شده و اسلام ستیزی در شکل، فرم و محتوای آنها موج می‌زند. کودکان درگیر و دار خشونت بازیها، شلیک خود را به سربندهایی با نام مقدس برای مسلمانان متوجه کرده و به مراحل بالاتر صعود می‌کنند

تکرار و گاهی حتی آشنایی با چنین بازی‌هایی کافی است تا فرهنگی غنی شده از اسطوره‌های یهودی و صهیونیستی را به روان کودک تزریق کند.

در این میان، مادرانی که در دنیای فمینیست روانه بازار کار شده، کودک را با چاقویی خطرناک تنها می‌گذارند.

آسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای
۱.خشونت‌زایی
۲.وابستگی و اعتیاد
۳.الگوهای خیالی
۴‌.تبلیغ فرهنگ برهنگی و نمایش صحنه‌های غیر مجاز اخلاقی
۵.اصرار بر انجام خطا و گناه و از بین بردن قبح آن، به گونه‌ای که این بازی‌ها نیز نوعی ابزار مدرن برای قبح‌شکنی هستند؛
۶.اریه نمادهای غیر اخلاقی یا ضد اخلاقی اسوه‌سازی از شخصیت‌های غیر اخلاقی

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...