شعور زندگی عاشقانه

بارسم حسینی که در روزگار ما با عشق محشور می شود.

اگر ما با افکار غلطمان دل اقای مهربانی ها را بیشتر از این به درد میاریم

و با رفتار و پوشش و بی حرمتی هایمان چشم های یاس نرگس را همیشه گریان نگه می داریم

.پس بیایددست دردست هم از این دیوانگی ها جلو گیری کنیم.


یاحسین آن که گدای توست منم

آنکه اسیر عشق توست منم


نشود هرگز کوته دست این گدا زعشق تو

برای من تنهاهمانندیست به مرگ دوری از تو

 نعمت اللهی

موضوعات: دلنوشته  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: پریسا عبادی [بازدید کننده]

میلاد بزرگ امام زمان
کلام امام زمان (عج) : ای شیعه ما، ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خاظر نبرده ایم که اگر جز این این بود گرفتاری ها به روی شما روی می آورد و دشمنان شما را ریشه کن می کردند. از خدا بترسید و ما را پشتیبانی کنید. منبع حدیث: تهدیب الاحکام،مقدمه جلد یک
نه این سرباز ولایت برازنده ی ما نیست،این اقبال خوب ماست که شیعه به دنیا آمده ایم.امامی داریم که منتظر ماست بی آن که ما را فراموش کند برای ما دعا می کند، استغفار می کند و اشک می ریزد، این همه ادعای انتظار فقط شعار است وبس. صرف زمان هایمان چه اندازه برای امام زمان است؛ ما هیچ گامی برای ظهور حضرت برنمی داریم، شاید نمی دانیم این همه رفاه و آسایش از برکت وجود اوست. کمی خجالت رواست بر ما که برای شب های چله و چهارشنبه سوری هایمان برنامه داریم ولی بی اعتنا از کنار جمعه ها می گذریم، شاید دل گیر بودن غروب جمعه از دلتنگی امام زمانمان باشد. و الان نیمه شعبان در راه است، مولود آخرین منجی جهان بشریت، نکند این بار هم دعاهایمان حاجات خودمان باشد، سالی یک بار دعا برای امام زمان وقت زیادی از تو نمی گیرد،انگار به یتیمی عادت کرده ایم ، یادمان رفته است پدری داریم سال ها، ماه ها و روزهای زیادی است که منتظر ماست خطاهایمان را ترک کنیم و بیدار شویم و بفهمیم سعادت و خوش بختی واقعی را.
بیایم همه با هم، همین امسال را برای فرج آقایمان دعا کنیم. باور کنیم مهدی فاطمه غریب است.همه جای شهر بوی غربت می دهد،مردمان شهر به بهانه امام زمان برای عقده های دل خودشان جشن می گیرند. بیایم همین یک شب را برای ظهور دعا کنیم.
و در پایان کلامم دعا می کنم در راس دعاهایمان اللهم عجل لولیک الفرج باشد و امیدوارم با ولایت زندگی کنیم و با ولایت دنیا را ترک کنیم به حق محمد(ص) و آل محمد (علیهم السلام) . پریسا عبادی نوشته از خودم

1396/02/18 @ 23:49
نظر از: پریسا عبادی [بازدید کننده]

عید مبعث
مبعث،نور انسانیت و نوری که در کل جهان فراگیر شد،توسط انسانی که شریف ترین مخلوقات است. مردی که خورشید گرمایش را و ستارگان نورشان را از او می گیرند و آفرینش همه آسمان ها و زمین و هرچه در آن است به خاطر وجود اوست،این نعمت بزرگ،نوری است بر تمام ظلمت های جهان برای انسان هایی که طالب هدایت بودند و هستند. خداوند برای تمامی انسان ها با پیامبری محمد(ص) حجت تمام می کند و دینش را کامل می گرداند.هر انسانی در هر جای دنیا تنها از طریق این دین است که سعادتمند می شود،دینی که پیامش بیداری است برای تک تک انسان ها مگر کسانی که با حق و عدالت مبارزه می کنند و انکار می کنند جهان پس از مرگ را.
اسلام مبارزه می کند با جمودی ها و جهالت ها و خاموشی هایی که تاکنون در سرتاسر جهان باقی است . امیدواریم تنها باقی مانده خداوند با ظهورش حکومت اسلامی را در کل جهان برپا کند. پریسا عبادی نوشته از خودم

1396/02/12 @ 11:22
نظر از: مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر [عضو] 
5 stars

میلاد سرداران کربلا را تبریک عرض میکنم.
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/

1396/02/09 @ 19:02
نظر از: نیرایمانی [بازدید کننده] 

بسم الله الرحمن الرحیم
درمورد نان
ازامام صادق (ع)نقل شده است که فرمود:میانه روی راخداوندمتعال دوست داردواسراف وزیاده روی موردخشم اوست حتی اگردرانداختن هسته خرمایی باشدکه قابل مصرف است یازیادی آبی که خورده شده باشد.(تحف العقول ص301)
نان دارای برکت است خدای بزرگ برای به دست آمدن آن ازآسمان باران پربارمیفرستدوکشتزار را میرویاند وبا نان (ماده غذایی)است که نماز میخوانیدوبانان است که روزه میگیریدوبانان به حج خانه خدامیروید.
ایرمومنان میفرمایند:نان را اکرام کنیدوبزرگ بشمارید هماناخداوندعزیزوجلیل برای بدست آمدن برکات آسمان رانازل کردوبرکات زمین راخارج نمود.
اگرنان نبودنه نماز میخواندیم نه روزه میگرفتیم ونه واجبات پروردگار را ادا میکردیم.
برکت در هرلقمه نان :دین مبین اسلام برای خورده های نان احترام خاصی قائل شده است چراکه ازمنظر اسلام خداوندمتعال درجزءجزءاین ماده حیاتی برکت فراوان قرارداده است.
رسو خدا (ص)فرمود:تکه های نانتان را کوچک بگیریدکه درهرتکه نانی برکتی جداگانه است.
به قول سعدی:
ابروبادومه وخورشیدوفلک درکارند
تاتونانی به کف آری وبه غفلت نخوری

1395/09/13 @ 16:36
نظر از: زهرانعمت الهی [بازدید کننده]

بنام خدا
اسراف این هیله ی بی بدیل شیطانی دورمیسازددست هر انسانی را ازرسیدن نعمات الهی
برای آن گروهی که اسراف می کنندقوم صباآیینه ی عبرت است.
حال درکشورعزیزمان ایران که امسال رتبه ی اول اسراف را درجهان کسب کرده است.
وموردشمادت یک عده دشمن سود جو قرارگرفت. این اسراف بیش از حدباعثمی شود که با لاجبارگندم های وارداتی بی کیفیته تراریخته که موجبات سرطان وانواع بیماری ها را
فراهم میکندوبه جانمان می اندازد.پس باید به آنچه که خداوند متعال به طور طبیعی
به بندگانش ارزانی کرده وبایددست دردست هم گذاشته وباعمل به امر الهی دل سیاه شیطان رابشکنیم وبه احادیث وآیات وفرایزمعصومین در مورداسراف کردن چه درموردنان وچه درمورددیگرنعمت های الهی احترام گذاشته وعمل نماییم.

گرخواهی عاقل وعاشق شوی
وگرخواهی به الطاف الهی آگاه شوی
همه در رخ دین بین
بدان مسرف نمی شوی این چنین
تولیدی خودم.

1395/09/06 @ 22:36
نظر از: زهرا نعمت الهی [بازدید کننده]

سلام خانم وقتت بخیر (شعور زندگی عاشقانه) نوشته ی منه ولی شمابه اسم محبوبه نوروزی ثبتش کردین.

با تشکر نعمت الهی

1395/08/12 @ 18:48
نظر از:  

فریادبی صدا
میشناسمت ! چشمهایت را واژه هایت را حرکت قلمت را دستهای پاکت را پای سنگین ودر زنجیربودن را….
ولی چرا حصار؟ چرا زنجیر؟ مگرعاشقی پریدن نیست؟ مگرشقایق رها نیست؟
چرا تنگنا؟ چرا زندان؟ چرا خاموشی؟
فریاد کن باورشو به حال خود نمان تو را به حال خود نگذاشته اند.
صدا کن ای دوست ! میدانی که فاصله ای نیست بغضت را بشکن تا بشکند غم! تا بمیرد دلتنگی! تا آب شود یخ سکوت! صدا کن تا بشنوند نغمه های عاشقانه ات را!
نگاه کن تا ببیند چشمان مطیع و منتظرت را
گریه کن تا بخوانند شعر زندگی ات را
صدا کن ای دوست
میدانی که فاصله ای نیست….
کبری تقی زاده

1395/08/09 @ 19:32


فرم در حال بارگذاری ...