ولایت مداری کودکان از پیروی دجال حفظ می کند
#جلسه_پانزدهم
#درسهای_آخرالزمانی

 

ولایت مداری
فرزندانتان را براساس محبت من و محبت اهل‌بیت‌ و بر محور قرآن تربیت نمایید.
هرکه دوست دارد خداوند را در حالی ملاقات کند که ایماتش کامل و اسلامش نزکو باشد، باید ولایت حجت صاحب الزمان را بپذیرد.

آنان یعنی یاران امام زمان با تمام توانایی‌شان را در میان گیرند، جان خویش را در نبردها سپر برای او سازند، و هرچه را اراده کند با جان و دل انجام دهند….ایشان در مقابل او از کنیز نسبت به اربابش مطیع تز و فرمانبردار ترند.


شناخت و اعتقاد مهدی یاوران، نسبت به امام خویش در ژرفای وجودشان ریشه دوانیده و سراسر وجودشان را فراگرفته است.این شناختی فراتر از دانستن نام و نشان و نسب امام است.


که همان معرفت به حق ولایت امام و جایگاه بلند او در نظام هستی است.
این همان معرفتی است که آنها را از محبت او سرشار کرده و مطیع ووش به فرمان او قرار داده است؛ زیرا که می دانند سخن امام، سخن خدا واطاعت از او اطاعت از خداست.

چناچه پیامبر اکرم ص در وصف آنان فرموده است: آنان مجاهدینی تلاشگر در فرمانبرداری خداوند و فرمانبرداری امام خویش هستند.


بدین سان یکی از محور های اصلی، در فرآیند 《 مهدی گرایی》و《دجال ستیزی》، ولایت و امام سالاری است. در طول تمام دوره های تربیتی، برانگیختن محبت، و ولایت پذیری نسبت به امام زمان روحی فداه از مهم ترین محور ها و بنیان‌های تربیتی است.

روح و حقیت خانواده باید به احرام در آید و همواره دور کعبه ولایت و امامت طواف نماید: چرا که وجود امام، چونان کعبه است که مردم باید به گردش طواف نمایند، به گرد مردم.

تلاوت قرآن در هر خانه باعث فراری شدن شیاطین از حریم آن خانه می گردد؛ واین است رمز فاصله گرفتن خانه و اهل آن از دجال و شیاطین او؛ چرا که مهمترین نشانه خانه های پیروان دجال، لبریز و سرشاری آن خانه ها از حضور شیاطین است: بیوتهم مملوه شیاطین و خانه های پیروان دجال از شیاطین لبریز است.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...