زمین خواری با نام تعاونی توسط مسئولین

آفریدگار به انسان گفت: نه امر کرد؛ تعاونوا علی البر و تقوی ولا تعاونو علی اثم والعدوان، برای کارهای خوب با یکدیگر همکاری کنید! بلافاصله امر کرد مبادا در کارهای گناه با یکدیکر همکاری کنید. تا اینجای قضیه برای همه مشخصه . از با سواد و بی سواد میدونن که منظور خداوند چه بوده است!

متاسفانه وقتی این بشر زیاده خواه می‌خواهد خدا و قانون و شرع را دور بزنه چنان ابتکاری به خرج می‌ده و عقل جن هم نمی‌تونه پی ببره که کجای کار مشکل داره!

ادامه مطلب :

مثلا قانون جمهوری اسلامی می‌گیه هر مسئولی که در پستی مشغول می‌شه باید تمام داریی خود را به مجلس یا به قوه قضایه بده! تا کنون کسی جز رهبری وتعدادی انگشت شمار چنین کاری نکردن!

بدی این روشن نکردن دارایی در ابتدای کار این می‌شه که طرف وقتی وارد پست خود می‌شه حتی منزل شخصی هم نداره. اما بعد از مدت کوتاهی صاحب منزل و ماشین لاکچری می‌شه.

این خوره لاکچری شدن از پندهای شیطونی مغروق استخر ،به ارث رسیده وقتی آن روزگار در نماز جمعه گفت: باید وجیه المله باشیم.

تا کنون این ماجراها در زندگی اهالی دولت مشاهده می‌شد، از آنجای‌که در احادیث آمده که الناس علی دین ملوکهم، این ویروس به عده‌ای از روحانیون خصوصا بعضی ائمه جمعه هم سرایت کرده و دارای ژن خوب شده‌اند.مخصوصا امام جمعه‌های مناطق آزاد خیلی در خطر این آتش بیت المال خوری هستند.

خصوصا که شانس خوبی مثل مردم لواسون  نداشته باشی که امام جمعه سینه سپر کرد و جلوی بخور بخور و بساز بسازهای غیر قانونی را گرفت!

تاسف آنجاست که وقتی بازرسی برای رسیدگی به این بخور بخور‌ها که شاکیان مردمی داشت از مرکز آمد، به نظر شما چه جوابی بده خوب است، گفت: خب جوان است زندگی لازم دارد!!؟

این گونه می‌شه که قاضی منصوری‌ها، طبری‌ها قارچ گونه رشد می‌کنن.آقای طبری هم بیست سال پیش جوان بود و همچنین قاضی منصوری….!

با پول بیت المال کاخ می‌سازن به اسم تعاونی، زمین خواری می‌کنن به اسم تعاونی، یعنی اسم قانونی روی اون می‌گذارن تا از خط قرمز ها عبور کنند!

بعد هم فکرانشون توجیه می‌کنن که جوان است زندگی لازم دارد!

وقتی قضیه گندش درآمد و بوی تعفنش همه جارا پر کرد؛ بردیزدل‌ها و لودرها به کار می‌افتن تمام برج‌ها و کاخ‌های که  با پول بیت المال هزینه شده بود را تخریب می‌کنن. چون این بناها بدرد هیچ کسی و اداره‌ای نمی‌خوره . هرکسی ساکن آنها بشه فرعونیتش رشد می‌کنه.

بعد نوبت و گردن زدن و اعدام و زندانی کردن شروع می‌شه که باز باید از بیت المال هزینه بشه. در این پروسه فقیر فقیرتر می‌شه، جوانان بی کارتر و دزد تر می‌شن.

این روشن‌گری‌های نهی از منکری درجه اول به سود افرادیه که با تعاون بر اثم مشغول هستند تا بلکه جلوی آنها گرفته بشه هم بیت المال هدر نره و هم جامعه دچار فقر نشه و هم در آخر سر شان بالای دار نره.

این نتیجه عدم شفافیت دارایی مسئولین است.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(5)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
5 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: محبوبه رحیمی [عضو] 
5 stars

سلام
پست های مفید و آموزنده ایی دارید.
احسنت
https://basaer.kowsarblog.ir/

1399/05/11 @ 17:33
نظر از: ... [عضو] 
5 stars

سلام
فرمایش شما کاملا متین
اما اینجا باید پرسید چرا وقتی اولین بار تجمل گرایی مسئولین بالایی کشور از جمله هاشمی وارد دنیای سیاست ایران شذ،رهبر انقلاب در مقابل این شخص موضع نگرفت؟؟!
چرا با سبک زندگی رفنسنجانیسم مقابله نکردند؟
برکسی پوشیده نیست که اشرافی گری مسئولان را هاشمی رواج داد
یا حتی نزدیکترین افراد در بیت رهبری در ویلاهای غصب شده سرهنگ های زمان شاهد زندگی می کنند بازهم رهبری سکوت کردند!!
ودر اینجا فقط میشه گفت نباید به مدیران پاکدست سابق که اشرافی گری را رواج دادند ،تعدی کرد و در حقشان ظلم کرد
اخه بیچاره ها خیلی خدمت این ملت کشیده اند

1399/05/07 @ 12:52
پاسخ از: محمدی [عضو] 

سلام
اولا کلی گویی نکنیم، نام ببر کدام پسر یا داماد رهبری در ویلاهای غصب شده زندگی می کنند؟! سردار سلیمانی که یک ژنرال بود با ان وضع زندگی می کرد!وقتی از موضوعی دقیق اطلاع نداری نباید متهم کنی. آنچه من نوشتم دقیق خبر دارم.
دوم: رفسنجانی زمانی شروع کرد وجیه المله شدن رادر خطبه های نماز جمعه تبلیغ کرد که نه امام نه رهبری به او مقام نداده بود. بلکه شما وما مردم به او رای دادیم، وقتی رییس جمهور شد یا رییس مجلس شد همه با رای مردم بود.رهبری در برابر انتخاب مردم چه باید می گفت؟! الان هم همین ماجرا است مردم انتخاب کردند ورهبری هم به رای مردم احترام می گذارند.مثلا روحانی با نشون دادن یه کلید رای گرفت. اگر رهبری مخالفت کند رای دهندگان خواهند گفت که دیکتاتوریه! حالا عقل کل بگو چه کار بایدکرد!!!

1399/05/07 @ 23:48
پاسخ از: ... [عضو] 

عرض کردم افراد در بیت رهبری نه فرزندان
شما انگار عادت کردین همه چی رو با یه شکل و منظور دیگه بخونید!! نیت ها را اول باید اصلاح کرد
اولین نکته مهم در نوشتن اینه
اما حرف اصلی من
یعنی مسئولین،یعنی افرادی که هر روز در بیت رفت و امد دارند
مقلا سرلشگر فیروز ابادی این جناب رییس ستاد کل نیروهای مسلح بود و مدام در بیت رفت و امد داشت.الان هم عضو مصلحت نظام که البته که با درایت و فشار دانشجویان عدالتخواه بیرون شد از اون کاخ غصبی و گرنه می خواست تا اخر عمرش اونجا بمونه و به ریش امثال من و شما بخنده
مثلا ولایتی
یه کم تخقیق کنید ببینید ایشون چرا باید سطح زندگیش اینقدر از مردم عادی بالاتر باشه و اصن چطور بعد از انقلاب یهو صاحب کاخ شد؟!!
جالبه هیچ کس به غیر از سردار سلیمانی نیست که در این موارد نام برده شود،عجب دوره زمانه ای شده
یعنی یه فقط یه مرد داشتیم؟!!
رفسنجانی وقتی اولین بار رییس حمهور شد،سال 68 بود. یادم نمیاد اون موقع تونسته باشم به ایشون رای بدهم:)
طبق کتاب خاطرات خود این جناب از همان زمان زندگی لاکچری داشته و سوال همینه چطور از همان اول رهبر انقلاب جلوی شروع زندگی لاکچری بزرگترین مقام مسئول کشور بعد از خودش را نگرفت و با این شیوه زندگی مقابله نکرد که مثل ویروس به جان همه مسئولان نیفتد؟
چرا در مقابل امپریالیسم امریکا ایستادیم اما در مقابل مصرف گرایی مسئولان نه؟
اگر باز هم متوجه نشدید خیلی واضح میگم
چرا از اول این مسئله زندگی لاکچری مسئولان را در نطفه خفه نکردند کذاشتند همینطور پیش بره و هر کسی انتقاد کرد فقط برچسب بزنند ؟؟؟؟

1399/05/08 @ 23:27
نظر از: دختری از قبیله آفتاب [عضو] 
5 stars

سلام عالی بود به منم سر بزنید

1399/05/06 @ 13:17
پاسخ از: محمدی [عضو] 

ممنونم

1399/05/06 @ 14:29
نظر از: ریحانة الحسین(س) [عضو] 
5 stars

ممنون از مطلب خوبتون

1399/05/06 @ 08:39
پاسخ از: محمدی [عضو] 

متشکرم

1399/05/06 @ 09:21
نظر از: اندیشه ی پرواز [عضو] 
5 stars

سلام
موضوع خوبي بود
ولي كمي مبهم بيان شده بود
نفهميدم كي به كيه
ائمه ي جمعه نقششون چيه؟؟؟بخور بخور يا جلوگيري از زمين خواري و پس گرفتن حقوق مردم؟
البته شرمنده

1399/05/04 @ 21:53
پاسخ از: محمدی [عضو] 

سلام توی همه اصناف آدمهای عجیب وغریب هم پیدا میشه که از فرصت ومقامی که دارند سوءاستفاده می کنند، مگر ندیدی قاضی منصوری یه قاضی بود با لباس روحانیت! خب امام جمعه هم مستثنی نیست ، منتها باید به مسئولین بالا رساند تا خلعش کنند. خب اسم نبردم چون دوست ندارم که مشخصا نام ببرم.البته نادرهستند این جور افراد که به امامت جمعه میرسند. اینها هم از علائم آخرالزمان است!

1399/05/05 @ 09:38


فرم در حال بارگذاری ...