میلاد بزرگ امام زمان
کلام امام زمان (عج) : ای شیعه ما، ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم که اگر جز این این بود گرفتاری‌ها به روی شما روی م‌ آورد و دشمنان شما را ریشه کن می‌کردند. از خدا بترسید و ما را پشتیبانی کنید. منبع حدیث: تهدیب الاحکام،مقدمه جلد یک
نه این سربازی ولایت برازنده‌ی ما نیست،

این اقبال خوب ماست که شیعه به دنیا آمده‌ایم.

امامی داریم که منتظر ماست بی آن که ما را فراموش کند برای ما دعا می‌کند، استغفار می‌کند و اشک می‌ریزد، این همه ادعای انتظار فقط شعار است و بس.

صرف زبان هایمان چه اندازه برای امام زمان است؛ اما هیچ گامی برای ظهور حضرت برنمی‌داریم،

مهدی موعود ظهور نزدیک

شاید نمی‌دانیم این همه رفاه و آسایش از برکت وجود اوست.

کمی خجالت آرو است بر ما که برای شب های چله و چهارشنبه سوری هایمان برنامه داریم ولی بی اعتنا از کنار جمعه ها می‌گذریم، شاید دل گیر بودن غروب جمعه از دلتنگی امام زمانمان باشد.

و الان نیمه شعبان در راه است، مولود آخرین منجی جهان بشریت، نکند این بار هم دعاهایمان حاجات خودمان باشد، سالی یک بار دعا برای امام زمان وقت زیادی از تو نمی گیرد،انگار به یتیمی عادت کرده ایم ، یادمان رفته است پدری داریم سال ها، ماه ها و روزهای زیادی است که منتظر ماست خطاهایمان را ترک کنیم و بیدار شویم و بفهمیم سعادت و خوشبختی واقعی را.


بیایم همه با هم، همین امسال را برای فرج آقایمان دعا کنیم.باور کنیم مهدی فاطمه غریب است.همه جای شهر بوی غربت می‌دهد، مردمان شهر به بهانه امام زمان برای عقده های دل خودشان جشن می گیرند.بیایم همین یک شب را برای ظهور دعا کنیم.
و در پایان کلامم دعا می کنم در راس دعاهایمان اللهم عجل لولیک الفرج باشد و امیدوارم با ولایت زندگی کنیم و با ولایت دنیا را ترک کنیم به حق محمد(ص) و آل محمد (علیهم السلام) .

پریسا عبادی

موضوعات: دلنوشته  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: دخترک مژده دهنده [بازدید کننده]
5 stars

سلام

سلام خسته نباشید
متن بسیارخوبی داشتید.ازآنجایی که طلاب محترم زود ازدواج میکنند،محض اطلاع دختری هست17ساله،اصالتاشمالی وساکن قم.حافظ قرآن هستند.دوست هم دارنه که بایه طلبه ازدواج کنند.اگرخواستید به ایمیل بنده مراجعه فرمایید.

من دوست صمیمی ایشونم.

1396/11/23 @ 19:30
نظر از:  

عید است و صبا مشک فشان می آید
آرام دل و مونس جان می آید

ای دل به تماشای گل باغ حسن(ع)
برخیز که صاحب الزمان می آید

اللهم عجل لولیک الفرج

پیشاپیش فرا رسیدن ولادت حضرت مهدی (عج) تبریک و تهنیت باد.

http://haayat.kowsarblog.ir/

1396/02/21 @ 00:21
نظر از: زهرا ابوالحسنی [بازدید کننده]

میلاد امام زمان
اسلام علیک یا اباصالح المهدی
فرخنده روز میلادت را به محمد و آل محمد و به همه زمینیان و عرشیان تبریک می گویم، تو دیده به جهان گشودی و چشم جهان با دیدن تو روشن شد. ای گل نرگس تو آمدی و با آمدنت تمام گل ها در مقابل زیباییت رنگ باخت. همه ما دلتنگ آمدنت هستیم،سال ها ،ماه ها ،روزها و حتی ثانیه ها را می شماریم به امید دیدنت.
دست های مهربانت را کم داریم روز به روز جای خالیت را بیشتر احساس می کنیم. خداوند فرموده زمین را هیچگاه از حجتم خالی نمی گذارم تویی آن حجت خدا و تویی آن عدالت گستر. آقاجان نمی دانم الان کجایی و چگونه مرا می بینی از رویت شرمنده ام به خاطر همه کوتاهی هایی که در حقت کردم زیرا هیچ گاه نتوانسته ام آنگونه که باید حق مولایم را ادا کنم. می دانم خیلی دلت را شکسته ام ولی با دل شکسته به در خانه ات می آیم زیرا می دانم تو آن کریمی هستی که می توانم با تو به خدا توسل کنم و تو را شفیع خود قرار دهم. اما ترسی در دل دارم نکند بیایی و نباشم و نکند بیایی و خدایی نکرده در صف سربازانت نباشم. از تو میخواهم برای هدایت همه دعا کنی البته می دانم اینکه دنیا پابرجاست و ما قدرت نفس کشیدن داریم به خاطر وجود و دعای توست. پس همه ما به امید عدالتت، به امید مهربانیت و به امید همه امید هایمان دست به دعا برمی داریم و برای ظهورت دعا می کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج زهرا ابوالحسنی نوشته از خودم

1396/02/20 @ 13:47


فرم در حال بارگذاری ...