رسانه رحمانی یا رسانه شیطانی

#جلسه_هفتم
#درسهای_آخرالزمانی

سجده بر پای محراب شیشه‌ای
عصری که ما در آن زندگی می کنیم، نامش “عصر هویت رسانه‌ای” است.
انسان‌ها مانند یک قایق کوچک و شکسته هستیم در اقیانوس بزرگ رسانه که گرفتار موج های سنگین شده ایم که امواج به هرطرف می کشاند.

هر لحظه موجی با ضربه‌ای شکننده قایق ما را به اطراف پرتاب می‌کند و به صخره‌ها می‌زند.این روال ادامه دارد تا از صحنه زندگی محو کند.در چنین شرایطی که همه عوامل دست به دست هم داده‌اند تا قایق هویت ما را نابود سازند.

برما لازم است تا با بازگشت به خود دست به دامان خداوند و جانشین او در زمین شویم و انسانیت را از هلاکت و غرق شدن در دریای پرتلاطم رسانه نجات دهیم

رسانه ابزار تهاجم فرهنگی
رسانه جاده صاف کن فرهنگ‌ها به ویژه فرهنگ سلطه است که شکل دهنده و مدیر خیمه شب بازی آن به شمار می‌آید.نظام سلطه بیشترین کمک را از رسانه می‌گیرد.

دیگر پیام‌ها فقط از راه گفتار و نوشتار به مخاطب منتقل نمی‌شود بلکه تصاویر، نمادها، ایموجی‌ها و نشانه‌ها مخاطب را به قول پاولف به پیامی شرطی می‌سازند. یا پیام را برایش تداعی می‌کند.
“زیگفرید کراکور” نویسنده آلمانی، واژه بمباران تصاویر را برای سیاست‌های نظام‌های غرب به کار می‌برد.

که آنان قبل از هر احساس خطری، برای کسب منافع بیشتر، پیش از جنگ نظامی و فیزیکی‌، عالم را با تصاویر بمباران می‌کنند.


نگاهی به فیلم‌ها، بازی‌ها و آثار دیگر، گستره از تخریب‌ها و تحریف‌های آخرالزمان خشن و پادشاه وحشت نشان دادن مسلمانان و موعود الهی جهان اسلام را حکایت می‌کند.

بندگان رسانه
امروز کمتر انسانی را پیدا می‌کنیم که در روز چندین ساعت خود را صرف مطالعه کتاب‌ها، مجلات، روزنامه‌ها و یا مشاهده تلوزیون، ماهواره و نکند و دیده‌ها و شنیده‌ها و در نتیجه افکار و افعالش تحت تاثیر غول رسانه قرار نگیرد.

اگر کسی به طور مستقیم هم با رسانه‌ها ارتباط نداشته باشد، به سبب ضرورت تعاملات اجتماعی در روز با مردمانی سر و کار دارد که آن‌ها تحت سلطه مستقیم رسانه هستند.

پس چه بخواهیم و چه نخواهیم تقریبا تمامی ما تحت تاثیر رسانه هستیم و این رسانه است که به زندگی فردی و اجتماعی ما جهت می‌دهد. از مد لباس و آرایش سر و صورت گرفته تا نحوه نگرش به خدا و قیمت همه و همه را ابر قدرت رسانه برای ما می‌سازد.

رسانه و بحران هویت
انسانی که مخاطب فیلم‌ها، رمان‌ها، مجلات و شبکه‌هایی باشد که به دنبال ترویج خشونت، لاابالی گری، شیطان پرستی، انسان پرستی، زن پرستی و غیره هستند. به ناچار شخصیتی مانند آنان پیدا می‌کنند.

امروز به دنبال شهوت جنسی است و فردا به دنبال شهوت شکم، یک روز مشغول خوردن مشروبات الکلی است و روز دیگر به دنبال مواد مخدر، یک روز در مسجد است و روز دیگر برده غرب و اسرائیل می شود.

چنین انسانی تعادل شخصیتی ندارد و هنر پیشه ای است که در سکانس های مختلف زندگی نقش‌های متعدد بازی می کند. د خانه یک نقش، در دانشگاه یک نقش و در مسجد و حسینیه نقشی دیگر را اجرا می کند.

اصول حاکم بر رسانه
اصول حاکم بر رسانه های غربی در راستای رسیدن به اهداف شیطانی عبارتند از:
۱. لذت پرستی( آن چه که بنیان خانواده را در غرب ویران ساخته لذت و تمتع است)
۲. دنیا پرستی
۳. اومانیسم و خود پرستی
۴. فمینیسم زن پرستی
۵. سود پرستی اقتصادی یا ثروت پرستی
۶. ترویج بی بند وباری، اباحه گری یا شهوت پرستی

سخنی از پیامبر رحمت
همانا ویژگی‌های دجال را برایتان بیان کردم تا در آن اندیشه کنید و به حقیقت آن راه یابید و آن گاه بر ضد دجال عمل نمایید.آیندگان خویش را از فتنه دجال باخبر سازید و باید هرکدام از شما، دیگری را به این خطر آگاه سازد. همانا که فتنه دجال سخت‌ترین و شدیدترین آزمایش‌هاست

 

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب (س) میناب [عضو] 
5 stars

سلام وخداقوت زبیا ودرس آموز بود

1402/08/29 @ 12:10
نظر از: پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب (س) میناب [عضو] 
5 stars

سلام وخداقوت
استفاده کردیم واقعا نکات قشنک با قلمی جذاب

1402/08/15 @ 11:22


فرم در حال بارگذاری ...