رسانه بی در و پیکر یعنی دجال
#جلسه_ششم
#درس_های_آخرالزمانی

رسانه نسل‌ها را پر از آسیب می‌کند.
در عصر پر ترافیک تکنولوژی و موج‌های الکترونیکی، چه کسی صلاحیت بیشتری برای تربیت و رشد فرزندان ما دارد، اعضای با مهر و محبت خانواده یا مهره‌های بی‌جان و رنگارنگ گوشی که فرمان دجال است.


ورود به اتاق فکر جادویی دجال، کارت ورود نمی‌خواهد.هر چند نفر باشید، آماده پذیرایی از افراد است.فرقی هم ندارد که کجایی باشید، شهری روستایی، ایرانی، خارجی با چه پوششی باشی . تنها بهایی که از افراد می‌گیرد توجه و تمرکز به تشعشعات و امواج صفحه گوشی یا تبلت یا مانیتور است.می‌گوید فقط ببین و بشنو. هویت خود را فراموش کن و بی‌درنگ پیروی کن.

داعیه خدایی دجال
اوج تکامل و باروری ارتباطات با ورود اینترنت و اتصال به شبکه‌های اطلاعاتی و همگرایی ماهواره و فیبر نوری محقق شد.در این میان، فنآوری با نفی اختیار و ارده بشر بر او لگام می‌زند و با فریب و نیرنگ، وی را خدا می‌نامد.

فیلم.ها از طریق بازاریابی نظام ستاره _ ظهور ستاره‌های سینمایی و ورزشی _ رگ‌خواب توده‌ها را به دست گرفتند.

حباب سرگردان فن آوری، زمانی کره خاکی را در برگرفت که اطلاعات به کالایی ارزشمند تبدیل شد. انقلاب علمی_ فنی در زمینه فن آوری اطلاعات را《 میکروچی‌ها》 به وجود آوردند.

به کارگیری میکروچی‌ها در ساختمان موبایل، انعطاف پذیری چشمگیری را بدنبال داشت.
تولید موبایل‌هایی که می‌توانند به اینترنت ماهواره وصل شوند، فاصله‌ها را بی‌معنا کرد؛ چرا که تمام دنیا را می‌شود در یک صفحه کوچک مانیتور جای داد.


غافل از این که فن آوری برتر به بهانه کارایی و اثر بخشی بیشتر راه اندازی سامانه‌ای کارمندانش را از طریق تلفن‌های همراهشان ردیابی می‌کند.خدایان فن‌آوری و سرمایه با استفاده از این صنعت، سنجش از راه دور و ماهواره‌ای، به بسیاری از اطلاعات اقتصادی و نظامی کشورهای دیگر دسترسی دارند .


امروزه ماهواره ها به طور مستقیم یک سوم سطح زمین را زیر پوشش خود دارند. وجود پنج هزار ماهواره در فضای اطراف زمین، سرویس‌های مخابراتی و تلوزیونی بین قاره‌ای را در تمام ساعت‌های شبانه روز تامین می‌کند. اکنون سرعت بی‌سابقه اطلاعات، انسان‌ها را در خود غرق کرده است.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...