آخرالزمان و ابزارهای دجال
#جلسه_پنجم
#درس_های_آخرالزمانی
تک چشم جادویی دجال
دجال آخرالزمان که نمونه‌های فیزیکی آن‌ها را در این روزگار تماشا می‌کنیم. شیاطین انس و جنی که مدیریت می‌کنند آن‌ها را جام جهان نمای رسانه است.

جام جهان نمایی که هر ثانیه، با هزار رنگ و طرح و صدا، سر آدمی را گرم می‌کند.
بچه‌ها، با صدای آن از خواب بیدار می‌شوند و پای حرف‌هایش می‌خوابند. مادران، موقع دیدن فیلم محبوبشان ، حوصله بچه و سر و صدایش را ندارند.

مردها با فوتبال‌هایش، قرار از کف می‌دهند و هیچ کسی را نمی‌شناسند.رسانه، تیشه‌ای شده بردرخت رابطه آن‌ها؛ تیشه‌ای نامرئی، که ریشه‌های عواطف را یکی یکی قطع می‌کند. این چه ورزشی است که هیچ یک از گزینه‌های سلامتی و اتحاد را ندارد.درپایان ورزش چند نفری کشته و مجروح می‌شوند. این همه هزینه می‌گیرد.

شاید همان دجال آخرالزمان از هم اکنون زمینه سازی خروج خود را با ادمین‌های فعالش در حال عضوگیری است. دجال یک چشم با موهای بسیار که از هرمویش آهنگ‌هایی تولید می‌کند.ابزاری که برای گسترش بندگان شیطان و دور کردن مردم از آسمان و انواع لذایذ فریبنده دنیوی فراهم کرده است.

نسل رسانه
نسل جدید، ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌های جدید دارد که حجم استفاده از اینترنت، بازی های رایانه‌ای، سی‌دی و فیلم‌ها، گیم نت‌ها، موبایل و ماهواره دلیلی برای این مدعا است تا جایی که امروزه معضلی به نام گوشی همراه در مدارس ابتدایی شده است.

رسانه جدید عاملی برای غفلت زایی و سرگرمی‌اند، به گونه‌ای شگفت انگیز از طرح مسائل جدی، ایجاد سوالات اساسی و جستجو در جوانان جلو گیری می‌کند.

خصوصا جوانان در این سن که دچار تغییرات روحی طبیعی و شکل گیری شخصیتی هستند.فصایی سرشار از آلودگی و تحریکات جنسی و تنهایی را برای او جایگزین می‌کند.
این همان روش دجال است که با رسانه که ابزارش گوشی هست استفاده می‌کند.

#گوشی

#تبلت

#بازی‌های رایانه‌ای

#سینما

#تلویزیون

#رمان_های_مبتذل

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...