حجت های الهی ضد دجال


#جلسه_چهارم
#درس_های_اخرالزمانی_دجال

حجت‌های الهی بر ضد دجال
پروردگار هستی، برای اتمام حجت بر مردم جهان رسولان را بر می‌انگیزاند تا در هر زمان و هر مکان، کذب و دروغگویی دجال را در ادعای خدای‌اش برملا سازند و مردم را از فساد و فتنه انگیزی او هشدار دهند. رسولان برانگیخته شده برای تکذیب دجال عبارتند از:

۱.حضرت یَسع، پیامبر الهی که همه جا به دنبال دجال می‌رود و مردم را از او برحذر می‌کند و می‌گوید: این فرد میسح دروغگوست. از او دوری کنید، لعنت خدا بر او باد!!

۲. زنی که پیش از ورود دجال به هرنقطه جهان به آن جا می‌رود و مردم را از حیله‌ها، دروغ‌ها، فتنه‌ها، سحرها و فساد انگیزی‌های او هشدار می‌دهد.

۳. رسول ویژه الهی برای رسوا سازی دجال که نذیر نامیده می‌شود و با سفر به تمام نقاط جهان همگان را به ظهور دجال و فتنه‌گری و فساد‌انگیزی او خبر می‌دهد.


همان کسی است که خروج دجال و لشکریان او را به سپاهیان حضرت مهدی روحی فداه در بیت المقدس می‌رساند.آنان به نذیر الهی اعلام می‌کنند که به طور کامل برای جهاد و قتال با لشکریان دجال آماده.اند و از او می‌خواهند که نزد آنان بماند.

او رسالت خویش را آگاه سازی مردم جهان از فتنه دجال معرفی می‌کند و از نزد ایشان باز می‌گردد.

به هنگام بازگشت از بیت المقدس، نیروهای دجال نذیر را شناسایی و دستگیر می‌کنند و به نزد دجال می‌برند. دجال می گوید: 《این مرد می‌پندارد که من از غلبه بر او ناتوانم. اینک او را با بدترین و دردناک ترین نوع مرگ به قتل برسانید.!!》 پس از صدور این فرمان، جلادان دجال نذیر را با اره قطعه قطعه می کنند.


آن گاه دجال رو به لشکریان و پیروان خود می.کند و می‌گوید: 《اینک اگر او را زنده سازم، آیا یقین می‌کنید که من پروردگار شمایم؟》آنان می‌گویند: ماباور داریم که تو پرودگار مایی و دوست داریم که بر یقین ما افزوده شود 》.


نذیر با اشاره دجال، اما به اذن و رخصت الهی، از جا بر می‌خیزد، در حالی که خداوند چنین اجازه‌ای را برای زنده کردن احدی به دجال نمی‌دهد.در آن هنگام دجال خطاب به نذیر می‌گوید:《 آیا من نبودم که تو را می‌راندم و زنده ساختم؟! اینک دریافتی من پروردگار توام !》 او می‌گوید: 《اینک یقینم به پروردگار یکتای خویش بیشتر شد . من همانم که رسول خدا من را بشارت داد که به دست تو به قتل می‌رسم و آن گاه به اذن پرودگار زنده می‌شوم. خداوند احدی دیگر را به جز من برای تو زنده نخواهد ساخت》.


پس از آن خداوند پوششی کامل و نامرئی از سرب برای نذیر قرار می‌دهد؛ به گونه‌ای که شمشیر و خنجر و سنگ و هیچ سلاحی بر او اثر نمی‌کند و هیچ آسیبی به او نمی‌رسد.

دجال دستور می‌دهد او را در کوهی از آتش گداخته می‌افکنند، اما خداوند کوه آتش را برای او به بهشتی خرم و سر سبز تبدیل می‌کند. و این جاست که مردم در صداقت و حقانیت دجال شک و تردید می‌کنند.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...