سقوط هژمونی غرب و غرب پرستان

غرب شارلاتان و اروپای دورگرد و وابستگان بی‌مغزشان، اکنون با یک ویروسی که دستپخت خودشان بود، گرفتار شده‌اند؛ که هرلحظه سقوطشان را نوید می‌دهد. اروپایی که یک روزی بمب‌های شیمیایی را  به صدام می‌داد تا بر سر رزمندگان بریزد و مردم بینوای سردشت و حلبچه را به شهادت رساندند و بسیاری هم اکنون درد شیمیایی شدن را با خس خس ریه هایشان روزگار می‌گذرانند.

کشورهایی که از همان قرون وسطی در فلاکت و بدبختی دست و پنجه نرم می‌کردند، بر اثر فلاکت همچون دزدان سرگردنه به قاره آمریکا تجاوز کردند و نامش را کشف آمریکا گذاشتند. درحالیکه قبل از تهاجم اروپائیان وحشی به آمریکا، بومیان آن منطقه در کنار مسلمانان در آرامش زندگی می‌کردند.

ویل‌دورانت آن دوره را در تاریخ خود، از مناره‌هایی که در آمریکا وجود داشت گزارش کرده است.

هژمونی آمریکا که از بدبختی به ثروت بادآورده سرخپوستان رسیده بودند، هیچ وقت برای راحتی و آرامش هموطنان خود تلاش نکردند؛ بلکه همیشه با تجاوز به سرزمین‌های دیگر و استثمار کشیدن ملت‌های دیگر که گرفتار شاهان و رؤسای بی‌مقدار بودند؛ از ثروت آنها استفاده کردند. ثروت های بدست آورده را هزینه مهمات و تسلیحات جنگ افروزی کردند و هرگز به این موضوع فکر نکردند که برای راحتی و آرامش مردم هم امکاناتی را فراهم کنند.

بهمین سبب هروقت سیل یا طوفانی در آن مناطق بوجود آمده است مردمش در سرگردانی خود دنبال حل مشکلات رفته‌اند.اکنون که گرفتار کرونای  خودساخته شده‌اند، بجای معالجه بیماران؛  از تانگ و جریمه و زندان برای مقابله با آن استفاده می‌کنند، هیچوقت توانایی حل مشکلات مردم را ندارند.

در حالیکه ایران با همه تحریم‌ها و کم‌کاری‌های دولت ناتوان، اقدام به مرخصی موقتی زندانیان کرد، تا در کنار خانواده خود برای سلامتی تلاش کنند با توجه به حرف نشنوی عده‌ای از مردم، علاوه بر اینکه مردم را رایگان معالجه می‌کند، توانسته است تا حد بسیار زیادی جلوی این ویروس را بگیرد.این عدالت نسیم ظهور را بشارت میدهد که به ظهور نزدیک می‌شویم.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: محمدی [عضو] 

الهی آمین

1399/01/08 @ 18:29
نظر از: طوباي محبت [عضو] 
5 stars

ان شالله كه به پايان اين تمدن پوشالي نزديك بشيم.
به اميد فرج مولا

1399/01/06 @ 22:49


فرم در حال بارگذاری ...