شیطان هک کننده فطرت

هرچه براش توضیح میدی، از واقعیت میگی؛ هیچ تاثیری در افکار او نداره!

از خوبی های اخلاق اسلامی میگی، انگار نه انگار تفاوتی در اندیشه‌اش حاصل نمیشه!

هرچه بهش محبت میکنی، بازهم سر لجاجت و حسادتش پافشاری می‌کنه، و باهات دشمنه!

هرچه از خوبی‌های حجاب براش توضیح میدی، میگی شاید بلد نبودی خوب و واضح روشنگری کنی؛ کتاب میدی؛ ولی بی فایده است!

ادامه مطلب :

هرچه از تولید آرامش در عبادت و اتصال به خدا میگی سرهمان پله اول مانده و هیچ حرکتی، رشدی برایش بوجود نمی‌آد!

باخودت فکر می‌کنی شاید نفسی پاک نداری شاید عامل نیستی، انواع فایلهای صوتی بزرگان را بهش معرفی می‌کنی؛ ولی باز سر کوچه اول گیر کرده است!

هرچه از ولایت می‌گی بیشتر لج می‌کنه، میترسم که مرتد شود، کوتاه می‌آم؛ چون وقتی می‌گم تو که می‌گی فقط امام زمان را قبول داری، اگر ظهور شد و دیدی که ایشان یکی از 113یارانش امام خامنه‌ای است چه خواهی کرد؟! آیا به امام زمان هم اعتراض می‌کنی!!

در این تدبر می‌کنی« فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا ۚفَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا ۚ فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا ۚ لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ۚ ذَٰلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ» (آیه ۳۰ سوره روم)

«پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمی‌دانند».

میگی خدایا پس این فطرت کجای روح این افراد گم شده است که با هیچ وسیله‌ای نمی‌تونم آن را از اعماق وجودش بالا بیارم و شعله‌ورش کنم تا هدایت را بپذیره.

جوابم را آیه 16 سوره اعراف می‌ده، که شیطان قسم خورده« لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ »16 اعراف.شیطان گفت: البته برای گمراهی در کمین بندگانت در سر راه راست تو می‌نشینم.

شيطان اگر بتواند، مانع ايمان انسان مى‌شه و اگر نتونه، راه‌هاى نفاق و ارتداد را نشون میده و اگر موفّق نشد، با ايجاد شك و ترديد و وسوسه، انسان را به گناه سوق مى‌ده، تا از ايمان اورا به انحراف بکشده!

تازه متوجه هکر قوی پنجه‌ای می‌شم که فطرت هارا هک کرده است و کدهای او را تغییر داده و بسوی ناکجا آباد تنظیم کرده است؛ که نه تنها از دست من، بلکه از دست انبیا و اولیا هم کاری برنمی‌آد!

 

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: زهرا سادات [عضو] 
5 stars

چه تعبیر جالبی
هکر فطرت
خیلی عالی بود عزیزم احسنت

1399/04/05 @ 01:26
پاسخ از: محمدی [عضو] 

آجرک الله عزیزم

1399/04/05 @ 10:39


فرم در حال بارگذاری ...