کرونا جریمه سنگین

همیشه در دل تهدیدها فرصت های مهمی وجود دارد.کرونا هم یکی از همان تهدیدها است که فرصت های عجیبی دارد.

برای بستن کمربند ایمنی با جریمه مجبورمان کردند که به جان خودمان رحم کنیم. اما برای جریمه کسانی که تا نزدیک صبح صدای موسیقی عروسی‌هاشون خواب را از چشم مومنین می‌گرفت، کسی خود را بدهکار نمی‌دانست! به پلیس 110 می‌گفتیم پاسخشان این بودکه اجازه از اماکن دارند تا ساعت 12 شب بکوبند، و موسیقی شان هم از ارشاد مجوز دارد.

نتیجه بعضی از این عروسی ها که افراد از نوشیدنی نجس هم می‌خوردند، چاقو کشی و قتل هم در عروسی اتفاق می‌افتاد. که بعضی از این قاتل ها هم همین روزها به علت نبخشیدن اولیای دم قرار است اعدام شوند!تعجب آدم زمانی بیشتر می‌شود که در ایام محرم هنوز ساعت 10 شب نشده زنگ می‌زدند که چرا عزاداران صدای بلندگویشان از مسجد پخش می‌شود! ولی در باره موسیقی در این مدت چهل سال همان افراد هرگز اعتراض نکردند! وقتی مسئولین در این موارد جریمه نکرند، خداوند خودش برنامه جریمه را عملی کرد و خیلی هم اثر کرد، آمار ازدواج افزایش یافت، چون دیگر قرار نیست بریز و بپاش کنند، جوان بدون مخارج اضافه، ازدواج می‌کند.

باید خودمان عامل باشیم در بیشتر از این با کرونا جریمه نشویم.

صدای موسیقی عروسی‌ها خاموش شد! پارتی‌های مختلط جمع شد. مرگ جوانانی که در پارتی‌ها با مواد مخدر خطرناک اتفاق می‌افتاد جمع شد.معلمانی که سند 2030 را در دستور کار خود داشتند، مایوس شدند. همه اینها جریمه کرونا بود.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب (س) میناب [عضو] 
5 stars

سلام چقدر قشنگ قلم زدید احسنت

1399/09/10 @ 19:15
پاسخ از: محمدی [عضو] 

سلام عزیزم ممنونم

1399/09/14 @ 14:14


فرم در حال بارگذاری ...