سین هشتم سلیمانی

نوروز‌های زیادی را با اندوه سپری کردیم، که اکثر نسل امروزی و حتی دهه شصتی‌ها آن روز‌ها را درک نکرده‌اند. اولین نوروزی که خوب بخاطر دارم نوروز سال 1342 بود که در اوج خفقان پهلوی خائن با سختی روزگار  می‌گذراندیم، در آن ایام شاه به روحانیت به شکل زننده‌ای تاخت، نوروز آن سال مصادف با شهادت امام صادق علیه السلام و رحلت جانگداز پیامبر صلی الله علیه و آله اکرم بود.امام خمینی«ره» فرمود: جشن نوروز نداریم. شاه ملعون هم خواست که انتقام بگیرد نیروی‌ها گارد را فرستاد و از مراسم عزاداری جلوگیری کرد و افتادند به جان طلاب فیضیه و قتل عام کردند.

نوروز‌های بعد از پیروزی انقلاب هم با شروع سال پنجاه هشت جنگ ظالمانه صدام با پشتیبانی هژمونی آمریکا و ایادی آن شروع شد؛ تقریبا تمام نوروز های دفاع مقدس بدون جشن گذشت. چه روزهایی که صف تابوت شهدا بر دوش مردم تشیع می‌شد.

نوروز امسال هم خدا دوست نداشت بدون سردار شهیدش سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شادی‌های بعضا گناه‌آلود برگزار شود. سفره هفت سین امسال بوی بهشت می‌دهد، بوی شهادت می‌دهد چون هشتمین سین به آن اضافه شده است. #سین_هشتم_سلیمانی، ما سین های زیادی داشتیم که از آن ها غافل شدیم #سین_سلامت#سین_سعادت از طرفی مصیبت کرونا نعمت شادی را برهم زده است و از سویی مصادف شدن با شهادت امام کاظم علیه السلام، انشاءلله از این روز های مصیبت بار عبرت بگیریم و بسوی معنویت باز گردیم تا اسرافیل در صور  فرج بدمد.

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: Strange and familiar [بازدید کننده]
5 stars

سفره هفت سین امسال بوی بهشت می‌دهد

https://blog101.kowsarblog.ir/

1399/01/02 @ 18:00
پاسخ از: محمدی [عضو] 

سال نوتون بهشتی باد

1399/01/03 @ 10:16
نظر از: Strange and familiar [بازدید کننده]
5 stars

سفره هفت سین امسال بوی بهشت می دهد،

عااااااااالی

1399/01/01 @ 10:40
پاسخ از: محمدی [عضو] 

روح شهدای سلامت شاد

1399/01/01 @ 16:32


فرم در حال بارگذاری ...